کتاب باد یمانی - به نشر - کراپ‌شده

مدیرعامل به‌نشر(انتشارات آستان قدس رضوی) از برگزاری نشست نقد و بررسی کتاب «باد یمانی» به همت انتشارات به‌نشر در تهران خبر داد.

به گزارش مشرق، حسین سعیدی اظهار کرد: نشست نقد و بررسی کتاب «باد یمانی» در قالب سلسله نشست‌های تبلیغی- ترویجی «در پناه کلمات» با حضور محمدرضا عابدی شاهرودی نویسنده این اثر در تهران برگزار می شود.

به گفته مدیرعامل به‌نشر، در این نشست نقد و بررسی احسان رضایی؛ نویسنده و منتقد ادبی و مصطفی وثوق‌کیا؛ روزنامه نگار و پژوهشگر به عنوان کارشناس حضور خواهند داشت.
وی تصریح کرد: نشست نقد و بررسی «باد یمانی»، مجموعه داستان‌های کوتاه درباره زندگی و کرامات و معجزات امام حسن عسکری(ع) که توسط انتشارات به‌نشر روانه بازار کتاب شده است، یکشنبه 26 آبان ماه در فروشگاه کتاب و محصولات فرهنگی انتشارات آستان قدس رضوی(به‌نشر) واقع در تهران، خیابان انقلاب، روبروی درب دانشگاه تهران برگزار می شود.
سعیدی با بیان اینکه حضور در این نشست برای عموم مخاطبان آزاد است، خاطرنشان کرد: از تمامی علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی دعوت می شود در نشست نقد و بررسی کتاب «باد یمانی» حضور بهم رسانند.

وی یادآور شد: «باد یمانی» عنوان مجموعه داستان های کوتاه در ارتباط با زندگی ائمه معصومین(ع) است که در جلد نخست آن با عنوان«باد یمانی» به ابعاد و زوایای پنهان زندگی امام یازدهم امام حسن عسکری(ع) می پردازد.

مدیرعامل به‌نشر با بیان اینکه «باد یمانی» برگرفته از منابع روایی و احادیث، شامل هشت داستان کوتاه با روایتی ساده و در عین حال جذاب و خواندنی است، افزود: «ماجرای درختان سیب»، «ماجرای رگ زدن»، «ماجرای پارچه‌ها»، «ماجرای شتر»، «ماجرای ابریشم»، «ماجرای اسب»، «ماجرای سکه‌ها» و «ماجرای به دنیا آمدن» عناوین داستان های این کتاب را تشکیل می دهند.
سعیدی با اشاره به تولید آثار ادبی دینی در قالب های متنوع توسط انتشارات به‌نشر تاکید کرد: در همین راستا نشست های نقد و بررسی با حضور کارشناسان ادبیات دینی و پژوهشگران رسانه در قالب سلسله نشست‌های تبلیغی- ترویجی «در پناه کلمات» در حال برگزاری است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس