کد خبر 1009617
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۹
کربکندی

رییس سازمان فوتبال ذوب‌آهن معتقد است ابقای منصوریان به عنوان سرمربی ذوبی‌ها انتخابی جمعی بوده و کسی از باشگاه نمی تواند بگوید مخالف این انتخاب است.

به گزارش مشرق، رسول کربکندی رییس سازمان فوتبال باشگاه ذوب‌آهن در خصوص جلسه هیات مدیره این باشگاه درباره ابقای علیرضا منصوریان به عنوان سرمربی این تیم اظهار کرد: به هر حال باشگاه و مدیریت به این نتیجه رسیدند که منصوریان در تیم بماند و ما هم امیدواریم شرایط تغییر کند و تیم بتواند نتایج بتری تا نیم‌فصل بگیرد.

وی ادامه داد: وقتی باشگاه تصمیمی گرفته، من نمی‌توانم بگویم موافق یا مخالف ابقای منصوریان هستم. این تصمیم، تفکر جمعی بوده و تمام مجموعه ذوب‌آهن به این امیدوارند که شرایط تیم تغییر کند و ذوب آهن بتواند نتایج بهتری در ادامه لیگ نوزدهم بگیرد.

بیشتر بخوانید:

تکلیف منصوریان مشخص شد

کربکندی در پاسخ به این سوال که همیشه شرایط تیم‌های منصوریان به این شکل بوده است که در نیم‌فصل اول نتایج خوبی نمی‌گیرند اما درخشش آن‌ها از نیم‌فصل دوم شروع می‌شود، گفت: به هر حال شرایط تیم خوب نیست و منصوریان هم این را درک کرده است. طبیعتا باشگاه و کادر فنی همه اقدامات را انجام می دهند تا ذوب‌آهن همانند سال گذشته نتایج خوبی را کسب کند.  باید کارهای لازم جهت پیشرفت باشگاه انجام شود زیرا تیم ما این پتانسیل را دارد که در جمع مدعیان قرار بگیرد.

رییس سازمان فوتبال باشگاه ذوب‌آهن در خصوص تقویت تیم از لحاظ جذب بازیکن گفت: تیم ما بازیکنان خوبی دارد که اگر در هر تیم دیگری باشند، کار را در می‌آورند. نمی‌توانیم بگوییم بازیکنی را در نیم‌فصل جذب نمی‌کنیم زیرا در چند پست احتیاج به تقویت تیم داریم اما در کل بازیکنان خیلی خوبی داریم که می‌توانند نتیجه را برای ما رقم بزنند. پروسه جذب بازیکن هم با نظر کادر فنی است تا هر کسی را که آن‌ها اعلام کردند، باشگاه برای جذب او اقدام کند. البته این پیش فرض فراموش نشود که جذب بازیکن در نیم‌فصل سخت‌تر از تابستان است.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • 1880717611 IR ۱۴:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۲
    2 0
    تصمیم عاقلانه ای گرفته شد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس