کد خبر 1009468
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۵
حضرت پور

کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی در نامه ای به وزیر ورزش از وی خواهد خواست که ثبت نام از کاندیداهای ریاست فدراسیون والیبال دوباره انجام شود.

به گزارش مشرق، روح الله حضرت پور نماینده مجلس شورای اسلامی درباره استعفای محمدرضا داورزنی در آستانه یک هفته به برگزاری انتخابات والیبال گفت: داورزنی باید بعد از ثبت نام‌ها استعفای خود را اعلام می‌کرد اما این کار را انجام نداد.

بیشتر بخوانید:

معادلات پیچیده برای جایگزینی داورزنی

وی ادامه داد: طبق اعلام وزارت ورزش، انتخابات فدراسیون والیبال روز ۲۹ آبان قرار است برگزار شود. روز دوشنبه کمیسیون اصل نود در نامه ای به وزارت ورزش اعلام کرد که این عدالت نیست معاون ورزش قهرمانی کاندیدای ریاست فدراسیون والیبال نیز باشد و به دور از عدالت است و باید هر چه سریعتر استعفا دهد. براساس ماده ۸ آیین نامه شرایط احراز و چگونگی انتخاب رئیس فدراسیون ها، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت رئیس کمیسیون تطبیق شرایط احراز داوطلبان است و معاون وزیر خودش را تایید صلاحیت کرده و می تواند رقبا را در این مرحله حذف کند.

حضرت پور در ادامه تأکید کرد: پس از نامه کمیسیون اصل نود به وزارت ورزش، داورزنی چند ساعت بعد استعفای خود را اعلام کرد که این قانونی نمی باشد، چرا که او باید بعد از ثبت نام کاندیداها، استعفای خود را اعلام می کرد، نه اینکه در فاصله یک هفته تا برگزاری مجمع انتخاباتی استعفا دهد.

وی تصریح کرد: حال قرار است کمیسیون اصل نود نامه ای به وزارت ورزش ارسال کند و از وزیر ورزش بخواهد تا ثبت نام انتخابات از ابتدا برگزار شود و داورزنی نیز مانند سایر کاندیداها هیچ سمتی در وزارت نداشته باشد و بعد ثبت نام کند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس