سینما نمایه

نایب ‌رئیس ‌انجمن جلوه‌های ویژه میدانی اظهار داشت: رفتار دیکتاتورمآبانه مسئولان خانه سینما حالمان را به هم زده است؛ بنده شخصاً هر بار بعد از جلسه با هیئت مدیره سردرد می‌گیرم.

به گزارش مشرق، عباس شوقی به سینماپرس گفت: کمیته تطبیق هم مانند سایر برنامه‌های دیگر هیئت مدیره یک طرح و برنامه جدید است و معلوم نیست چه کسی این فکر غلط را به هیئت مدیره القاء کرده است؟ سؤال ما این است که این طرح ضد صنفی از کجا آمده؟ این چه بساطی است که هر روز شاهد آن هستیم؟ چه افرادی مأموریت دارند تا در سینما تشتت ایجاد کنند؟

بیشتر بخوانید:

«مطرب» در ژانر خالتور؛ پرویز پرستویی یک دانگ هم شبیه جواد یساری نشد! +عکس


وی با تأکید بر اینکه فقدان کار اصولی و کارشناسی در خانه سینما باعث عدم اعتماد سینماگران به دست‌اندرکاران این نهاد شده تصریح کرد: بنده شخصاً دیگر به هیچ یک از این افراد اعتمادی ندارم. معلوم نیست تصمیمات لحظه‌ای و خلق‌الساعه این افراد چطور و بر چه مبنایی گرفته می‌شود؟


این سینماگر خطاب به مسئولان خانه سینما گفت: آقایان بهتر است به فکر کار صنفی و تأمین معیشت اهالی سینما باشید، این بساط‌ها هیچ دردی از سینماگران درمان نمی‌کند. بروید و به فکر پول‌های گم شده در تعاونی مسکن باشید که معلوم نیست کجا رفت و چه شد!


شوقی ادامه داد: نمی‌دانم چرا در خانه سینما هیچ کار اصولی برای اصناف انجام نمی‌شود؛ این وضعیت بیمه ما است که واقعاً از وضعیت بیمه‌های کارگری بدتر است؛ بیکاری در سینما بیداد می‌کند و حال سینماگران خوب نیست اما دست‌اندرکاران جامعه اصناف به جای کار صنفی این قبیل بساط‌ها را به راه می‌اندازند!

منبع: کیهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس