کد خبر 1009011
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۷
انتشارات آستان قدس رضوی - آرم به نشر

مدیرعامل به‌نشر(انتشارات آستان قدس رضوی) گفت: به‌نشر در راستای حضور در نمایشگاه های خارجی کتاب در سال ۹۸ در پنج نمایشگاه کتاب کشورهای آسیایی و اروپایی جدیدترین آثار خود را ارائه کرده است.

به گزارش مشرق، مدیرعامل به‌نشر(انتشارات آستان قدس رضوی) گفت: به‌نشر در راستای حضور در نمایشگاه های خارجی کتاب در سال ۹۸ در پنج نمایشگاه کتاب کشورهای آسیایی و اروپایی جدیدترین آثار خود را ارائه کرده است.

حسین سعیدی با اشاره به حضور این انتشارات در نمایشگاه های بین المللی کتاب اظهار کرد: به‌نشر به صورت مستقل و مشارکتی در نمایشگاه های بین المللی کتاب ترکمنستان، آلمان، جمهوری آذربایجان، صربستان و چین حضور پیدا کرده است.

وی در ارتباط با حضور در نمایشگاه بین المللی کتاب ترکمنستان که آبان ماه امسال در شهر عشق آباد برگزار شد، گفت: انتشارات به‌نشر در غرفه ای مستقل با ۴۵۰ عنوان کتاب در ۴۸۰ جلد در نمایشگاه کتاب ترکمنستان جدیدترین کتاب ها و سوغات فرهنگی زائر را ارائه نمود.

سعیدی با اشاره به موضوع کتاب های ارائه شده در این نمایشگاه افزود: گفتمان انقلاب اسلامی، ادبیات پایداری، ارزش های نظام ولایی، سبک زندگی ایرانی-اسلامی، کتاب های امام رضایی که از تولیدات اصلی این انتشارات به شمار می رود در قالب های رمان، داستان، شعر و ... در گروه کودک و نوجوان و بزرگسال در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفت.

مدیرعامل به‌نشر با بیان اینکه قرآن کریم در قطع های مختلف و طرح های جدید در غرفه به‌نشر در این نمایشگاه عرضه شد، خاطرنشان کرد: سوغات فرهنگی زائر از دیگر محصولات به‌نشر بود که بسیار مورد استقبال بازدیدکنندگان قرار گرفت.

وی ادامه داد: محصولات سوغات فرهنگی زائر همچون دفاتر اسلامی، قاب سنگ حرم مطهر رضوی، دفاتر با طرح های اصیل ایرانی اسلامی، نشان سینه(پیکسل)، کیف های دستی و... در نمایشگاه کتاب ترکمنستان عرضه شد.

به گفته مدیرعامل به‌نشر بیش از ۲۰ عنوان از کتاب های عرضه شده در نمایشگاه کتاب ترکمنستان همچون کتاب های کودک امام رضایی و داستانی به زبان های انگلیسی و عربی ترجمه شده بود که در اختیار مخاطبان قرار گرفت.

وی با اشاره به حضور به‌نشر در نمایشگاه کتاب فرانکفورت، باکو و بلگراد نیز خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه های بین المللی که اواخر مهر ماه و آبان ماه امسال برگزار شد، انتشارات به‌نشر با محوریت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در غرفه ای مشترک با نام جمهوری اسلامی ایران برخی از آثار خود در حوزه ادبیات دینی کودک و نوجوان و داستانی را برای مخاطبان عرضه کرد.

سعیدی در پایان با بیان اینکه حضور در نمایشگاه های بین المللی کتاب در دستور کار این انتشارات قرار دارد، یادآور شد: به‌نشر در نمایشگاه کتاب شانگهای چین که از ۱۸ آبان ماه کار خود را آغاز کرده است، به صورت مشارکتی حضور دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس