کد خبر 1008968
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۲
قتل

تحقیقات گسترده کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی با دستورات ویژه قضایی برای شناسایی هویت جسد سوخته مردی با سه دندان مصنوعی از منطقه کشف رود مشهد آغاز شد.

به گزارش مشرق، معمای این پرونده جنایی از شب یک شنبه (نوزدهم آبان) هنگامی روی میز قاضی ویژه قتل عمد مشهد قرار گرفت که راننده ای در حال عبور از انتهای بولوار توس 91 ، چند قلاده سگ را دید که یکی از آن ها چیزی شبیه جمجمه انسان به دهان گرفته بود! مرد رهگذر به خاطر کنجکاوی خودرواش را متوقف کرد و به دنبال سگ ها دوید! در این لحظه سگ ها ، با رها کردن جمجمه خون آلود از محل گریختند اما راننده با چشمانی حیرت زده، به سر یک انسان خیره شد که بخشی از آن سوخته بود! مرد جوان درحالی که هراسان به اطرافش می نگریست ناگهان با بخش جدا شده از پای یک انسان نیز روبه رو شد و بلافاصله با پلیس 110 تماس گرفت. دقایقی بعد خودروی گشت انتظامی وارد منطقه کم تردد در نزدیکی روستای قهقهه شد و ماموران انتظامی با دیدن بقایای جسد در محل لای روبی نشده کشف رود، به حفظ صحنه پرداختند و ماجرا را به قاضی ویژه قتل عمد اطلاع دادند.

بیشتر بخوانید:

چوبه دار، پایان پرونده دایی قاتل

در حالی که هوا تاریک شده بود، قاضی علی اکبر احمدی نژاد به همراه کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی به زمین های انتهای توس 91 رسید و بدین ترتیب تحقیقات شبانه با روشن شدن نورافکن های عوامل بررسی صحنه جرم ادامه یافت. بقایای سوخته جمجمه که قسمتی از گردن آن توسط حیوانات درنده خورده شده بود، به همراه بخشی از ران پای یک انسان نشان می‌داد که راز جنایتی هولناک در پس این ماجرای دلهره آور خودنمایی می کند. در فاصله حدود 15 متری از محل کشف بقایای جسد سوخته، آثاری از خاکستر و سوختن خار و خاشاک به چشم می خورد که فرضیه سوزاندن جسد در این محل را به اثبات می رساند. ادامه بررسی ها بیانگر آن بود که عامل یا عاملان جنایت، جسد مردی را به منطقه کشف رود انتقال داده و در آن جا به آتش کشیده اند تا آثار جنایت را از بین ببرند!

با صدور دستوری از سوی قاضی شعبه 208 دادسرای عمومی وانقلاب مشهد، بقایای جسد کشف شده برای انجام معاینات و تجزیه و تحلیل های علمی درحالی به پزشکی قانونی مشهد انتقال یافت که ادامه تحقیقات در این باره با توجه به تاریکی هوا به صبح روز بعد کشید اما بقایای دیگری از جسد مذکور به دست نیامد. در همین حال پزشکان قانونی نیز در بررسی های کارشناسی و دقیق، زوایای مهمی از این جنایت هولناک را فاش کردند. نتیجه معاینات پزشکان  درباره آثار و بقایای جسد نشان داد که جمجمه و ران کشف شده، مربوط به مردی حدود 40 تا 55 ساله با ته ریشی جوگندمی است که سه دندان سمت راست فک بالای او نیز مصنوعی بود!

همچنین ادامه معاینات براساس نظریه پزشکی بیانگر آن است که مقتول قد متوسط حدود 170 تا 175 سانتی متر داشته است و چند روز بیشتر از مرگ وی نمی گذرد چرا که هنوز آثاری از خون در محل کشف جسد وجود داشت. تحقیقات بیشتر درباره این جنایت وحشتناک درحالی با صدور دستورات ویژه ای از سوی قاضی احمدی نژاد توسط کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی ادامه دارد که پلیس از شهروندان خواست چنان چه اطلاعاتی درباره هویت و نام و نشان مرد گم شده ای با مشخصات مذکور (آن چه در خبر درج شده است) دارند با شماره تلفن های 09370099571 یا 21825267 پلیس آگاهی در میان بگذارند یا به اداره جنایی پلیس آگاهی واقع در منطقه رضاشهر مشهد مراجعه کنند.

منبع: روزنامه خراسان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۰
    0 12
    مُدُنُم! ولی نُمُگُم!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس