کد خبر 1007813
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۹
تهران| پلمب ۳۷ خانه مجردی در اطراف میدان امام حسین (ع)/ سکونت معتادان و سارقان در منازل مذکور

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از پلمب ۳۷ خانه مجردی در حوالی میدان امام حسین (ع) خبر داد که به پاتوق معتادان و سارقان تبدیل شده بود.

به گزارش مشرق، سردار کیوان ظهیری پیش از ظهر امروز در حاشیه پلمب خانه‌های مجردی در حوالی میدان امام حسین (ع) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طرح انضباط اجتماعی در محله‌های اطراف میدان امام حسین (ع) با هماهنگی مقام قضایی در دستور کار پلیس قرار گرفت.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با اشاره به کار سه ماه اطلاعاتی پلیس برای شناسایی این منازل، گفت: در سه محله اطراف میدان امام حسین (ع) پاتوقهایی را شناسایی کردیم که در آنها افرادی به استعمال موادمخدر می‌پرداختند و سارقانی نیز در این پاتوقها اقدام به نگهداری و فروش اموال مسروقه می‌کردند.

ببینید:

این مقام انتظامی با اشاره به فروش کالای قاچاق در منازل مذکور، تصریح کرد: به مالکان این منازل اخطار 10 روز برای تخلیه آنها داده شد اما متأسفانه تعدادی از آنها منازل را تخلیه نکردند که با پایان یافتن مهلت تخلیه، با دستور مقام قضایی نسبت به پاکسازی و پلمب منازل مذکور اقدام کردیم.

وی با اشاره به شناسایی 63 باب منزل در این علمیات پلیس، خاطرنشان کرد: 37 باب از این منازل با دستور قضایی پلمب شد؛ هر کدام از این منازل به چندین واحد تقسیم شده و در هر واحد نیز تعدادی اتاق قرار دارد؛ این اتاقها نیز شبانه و روزانه به چندین نفر اجاره داده می‌شد.

ظهیری با بیان اینکه مالکان این واحدها، منازل را با قیمتی شبانه 30 هزار تومان اجاره می‌دادند، افزود: به طور مثال حدود 300 نفر فقط در یکی از این منازل سکونت داشتند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با اشاره به سکونت حدود دو هزار نفر در منازل مذکور، یادآور شد: با شروع این طرح، حدود 700 معتادمتجاهر را دستگیر کردیم که تحویل کمپهای بازپروی می‌شوند.

این مقام انتظامی متذکر شد: پلیس با اقتدار به این طرح خود ادامه می‌دهد، مالکان اینگونه منازل حتماً باید نسبت به اخذ مجوزهای لازم اقدام کنند، در غیر این صورت پلمب خواهند شد.

وی از شهروندان خواست، در صورت مشاهده چنین منازلی در سطح پایتخت به صورت غیرقانونی به افراد مختلف اجاره داده می‌شود، موضوع را با مرکز فوریتهای پلیسی 110 درمیان بگذارند تا برخورد لازم انجام شود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۵:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۶
    17 1
    حالااین تعدادبی خانمان کجامیرن؟!!!
    • minax IR ۱۹:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۶
      3 2
      بیخانمان؟ این معتادین متجاهر که امنیت را هم سلب میکنند را به کمپ معتادین میفرستند!
  • IR ۰۵:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۷
    2 5
    راه حل واقعی معتادان اعدام از روی ترحم است. هم برای خودشان هم برای جامعه بهتر است که به صورت بدون درد اعدام شوند.
  • دنا IR ۱۱:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۷
    2 0
    اینها را باید اعدام کنند سارق و معتاد دیگر تبدیل به انسان نمی شود.این سارقان در تهران چهره شهر را زشت نمودند و انواع و اقسام جرم و جنایت سبک و سنگین را انجام می دهند و امنیت کشور را به مخاطره می اندازند.رفتارهای خشونت امیر و رعب آور این سارقان، دزدی و سلب آرامش مردم،ایجاد مزاحمت در خیابان ها و میادین و تقاطع ها،سرقت خودرو ماشین و موبایل و لپ تاپ از جرایم آنهاست.پلیس باید مقتدرانه و قاطعانه و بدون هیچ گونه اغماضی آنها را تادیب و تربیت نماید.متاسفانه نیروی انتظامی خیلی دیر شروع کرد و باید در بدو امر این کار را شروع می نمود.
  • حمیدرضا IR ۱۱:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۷
    2 0
    بهترین راه خلاص شدن از دست معتادان بیرون کردن افاغنه از ایران هست.بیشترین جنایات میکنن افاغنه در ایران.
    • IR ۰۰:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۸
      0 1
      آلبانی نشین ما ایرانی ها نژادی که نام بردی رو به اینصورت خطاب نمیکنیم .لعنت بر هرچی منافق فتنه گر.
  • IR ۱۳:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۷
    2 0
    آیا "خانه مجردی" یعنی خانه ای که یک فرد یا افرادی که در آن زندگی می کنند مجرد هستند؟ اگر اینگونه هست تیتر خبر بسیار کثیف بود.
  • IR ۰۰:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۸
    0 0
    اینکه تریاک اصل به معتادان رسمی و شناسنامه دار نمیدهید دلیل موجهی دارد؟ بهتره که برای پیدا کردن تریاک اشغال شامل ترکیبات فضله موش و سرب و شیشه و ... دچار سرطان و دزدی از اموال مردم شوند. چه ایراد دارد که تریاک سالم بدهید تا به جای مردن و کاهش جمعیت درمان شوند و مبدل به پروفسور و کاشف و دریافت جوایز نوبل شیمی شوند ؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس