تراکتور

واقعا فدراسیون فوتبال و مسئولان ذیربط کجا هستند که صدای گوشخراش قِژ قِژ مشتی ناتماشاگر به ظاهر ایرانی روی صندلی های ورزشگاه تبریز زیبایی های فوتبال را تحت تأثیر قرار می دهد؟

سرویس ورزش مشرق – باز هم یک مسابقه در تبریز برگزار شد و باز هم تماشاگران فوتبال از اتفاقات رخ داده در استادیومی که بنا شده تا مردم برای لذت بردن از فوتبال در آن بنشینند و حظ آن را ببرند دل چرکین و سرخورده به خانه برگشتند.

از هر فرد فوتبالی اعم از آبی، قرمز، زرد و هر رنگ دیگری درباره فوتبالی که تراکتور و استقلال به نمایش گذاشتند سئوال کنید مسابقه را برتر از سطح فوتبال ایران توصیف می کنند و زیبایی هایش را این قدر می دانند که ارزش مرور چندباره فیلم بازی را دارد. شاید همین فوتبال زیبا باعث شد تا عده قلیلی که برای تخریب چهره زیبای فضای ورزشی به استادیوم آمده بودند نتوانند به هدفی که در سر داشتند برسند. مسابقه ای که ۶ گل در دل خود جای داد و ۱۶ گل با درخشش دروازه بانان دو تیم در آن به ثمر نرسید چرا باید زشت شروع و زشت تر به پایان برسد؟

بیشتر بخوانید:
 

اطلاعیه کمیته اخلاق در پی شعارهای سیاسی و قومیتی در ورزشگاه‌ها
 

دستگیری ۷ تماشاگر بازی تراکتور - استقلال

فدراسیون فوتبال چرا به این سئوال جواب درستی نمی دهد؟ واقعا در تبریز چه خبر است؟ چرا اراده ای برای روغن کاری صندلی های استادیوم یادگار امام تبریز در نیروی انتظامی، حراست اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال و هر نهادی که می تواند به این موضوع ورود کند دیده نمی شود؟ چرا مدیران تراکتور چشمان خود را به روی حرکات و شعارهای نژادپرستانه و سیاسی و ضد ایرانی برخی تماشاگران بسته اند؟

نمایندگان آذربایجان شرقی در مجلس شورای اسلامی همان قدر که به فکر صنعت خودروسازی، معدن مس سُنگون و قالی تبریز هستند باید برای وضعیت بد سال های اخیر استادیوم یادگار روی صندلی نرم و گرمشان تکانی به خود بدهند؟ تا به حال از خود پرسیده اند که این عده از کجا وارد استادیوم می شوند که پرچم آذربایجان و ترکیه به دست و شعر در جیب، سرود می خوانند و ایران و ایرانی را لایق آنچه لیاقت خودشان است می دانند؟ کمیسیون امنیت ملی مجلس منتظر چیست؟

آیا می توانند به خود بقبولانند که نوشتن شعار درباره چکسلواکی و یوگسلاوی * بدون اتاق فکر اجنبی بوده و آن عده تماشاگرنما بدون دلیل این پرچم ها را به نمایش در آورده اند؟ اگر آوردن پرچم ژاپن به خاطر ملیت یکی از بازیکنان توجیه دارد، آوردن پرچم آذربایجان و ترکیه و فریاد یکصدای نام این کشورها چه توجیهی دارد؟ آیا چیزی جز شعار و اقدام تجزیه طلبانه است؟!

* دو سرزمین چک و اسلواکی با روش مسالمت‌آمیز از هم جدا شدند اما جدایی سرزمین‌های یوگسلاوی، مثل صربستان، بوسنی و هرزگوین، کرواسی و... با جنگی خونین ‌همراه بود که به جنگ بالکان شناخته  می‌شود!

در میان هواداران تیم‌ تراکتور تبریز، در زمان بازی این تیم با استقلال، این پلاکارد برافراشته‌شده: «چکسلُواکی یا یوگسلاوی؛ انتخاب با شما»!

آقایان نماینده مجلسی که در نزدیکی انتخابات اسفند ماه مجلس به بهانه یک پنالتی علیه تیم های محبوب شهرشان پای وزیر را وسط کشیده و نامه استیضاحش را امضا کرده اند از جمعه شب تاکنون کجا هستند؟ باور کنیم ویدیوهای تأسف باری که از لابلای سکوها در حین برگزاری بازی بیرون می آمد را ندیده اند؟ عکس العمل برخی طرفداران در حین تلاوت قرآن کریم را ندیدند؟ آیا شعارهای نژادپرستانه را نشنیدند؟

اما در پایان باز هم به متولی فوتبال می رسیم؛ فدراسیون کجاست؟ واکنش فدراسیون و مهدی تاج به این بازی کثیفی که عده ای مخرب در قلب یکی از شهیدپرورترین استانهای کشور به راه انداخته اند چیست و چرا منفعلانه رفتار می کنند؟ در این سالها هر بار استقلال و پرسپولیس به تبریز می روند شاهد این اتفاقات بوده ایم و هشدار می دهیم همین امروز جلوی این روزنه تعفّن را بگیرید مبادا دیر شود!

یکبار برای همیشه این موج تلخ و مُتعفِّن را از بین ببرید تا دیار ستارخان و باقرخان که از صدها سال پیش مظهر استقامت و پایداری مقابل هجوم و نفوذ اجنبی های شمال، غرب و شمال‌غرب کشور بوده از وجود چنین ناخالصی هایی پاک شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 146
  • در انتظار بررسی: 6
  • غیر قابل انتشار: 132
  • IR ۱۱:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۲
    فدراسیون و مسئولین کمیته انضباتی خیلی وقته نسبت به این لجن پراکنی سکوت کردن .از نظر اونا این چیزا مهم نیست
    • IR ۱۲:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۲
      خخ چقد تابلوه این منفی ها رو همشو یه نفر داده. فک میکنند با چند تا مزدور میتونن ایران بزرگ رو تجزیه کنند احمق ها
    • IR ۱۲:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۲
      .. درسته که مملکته ما درست اداره نمیشه کاملا درسته اما فقط یه لحظه فکر کنید ما هم میومدیم مشروب رو آزاد میکردیم میومدیم زن بارگی و ازاد میکردیم میومدیم همجنس بازی و غنا و آواز خوندن و رقص و دیسکو آزاد میکردیم چی میشد؟؟؟؟بنظرت ما تاریخی تر هستیم یا ترکیه ایی که روزی جزیی از همین کشور بوده؟!!!!! بنظرت ما اگه بیایم بگیم ای اسرائیل ما دیگه کاری به تو نداریم و مثل ترکیه میایم سفارتخونه تو رو هم توی تهران باز میکنیم بنظرتون چه اتفاقی میفته؟؟؟ درسته سخته درسته وضعمون خوب نیست اما حداقلش اینه داریم دستور اسلام رو اجرا میکنیم.کدوم یکی از این کشورهای اسلامی دارن اسلام رو انجام میدن؟ ترکیه که برده ی پوله و به تروریست و همجنسبازا پناه میده ؟ عربستان که شده پدرو مادر و تروریست ها؟؟؟ مصر ؟؟ واقعا تا حالا به این موضوع فکر کردید؟؟؟؟ خدا مگر نگفت مشروب حرامه ؟؟ مگر نگفت زنا حرامه؟؟؟مگر نگفت زن بارگی و این دست کارا حرامه؟؟ما یا قران رو قبول داریم یا نداریم دیگه!!! تکلفمونو با خودمون مشخص کنیم.اگر داریم پس ارزوی ترکیه شدن چه معنی میده؟؟ اگر قرار بود ترکیه بشیم هزار برابر بیشتر ترکیه میتونسیتم تو این وادی بیفتیم اما اسلام رو انتخاب کردیم.اسلام حقیقی نه اسلام لائیک. امیدوارم خدا صبر مسلمانان حقیقی که در ایران زندگی میکنند و میتونستند مثل ترکیه مصر عربستان از هر راهی پول بدست بیارند و میتونستند احکام اسلام رو زیر پا بگذارند اما اینکارو نکردند خدا اجر رو بده و کشور ما رو آباد و کشورهایی که علیه اسلام یعنی ما حرف میزنند و عمل میکنند ویران کنه. وعده خدا حقه و توش خللی نیست.
    • IR ۱۲:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۲
      12:04 ابله خود مشرق داره منفیها رو جابجا میکنه بازار گرم بشه
    • IR ۱۳:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۲
      چون مسئول این کارها خود فدراسیون هست وقتی تیم تراکتور که سهله بارسلونا هم بیاد با امثال فغانی و ترکی با یه اشتباه عمد از قهرمانی باز بمونی نتیجش میشه همین
    • IR ۱۳:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۲
      به گفته نیروی انتظامی 7 نفر خاطی دستگیر شده اند خدا را شکر که این خبر اعلام شد توجه بفرمائید 7 نفر از هفتاد هزار نفر یعنی یک در ده هزار تماشاگران حاضر در ورزشگاه چنین افکاری دارند پس مدام تراکتور را به تجزیه طلبی و . . . متهم نکنید
    • DK ۱۳:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۲
      دقیقا همه شعار ها و زشتی ها از استادیوم آزادی شروع میشه
    • IR ۱۹:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۲
      18 10
      از نظر اونا فقط یک مشکل بود واونم نبود زنان در ورزشگاه حالا حل شده مشکلی هست مگه
    • با افتخار ایرانیم IR ۲۲:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۲
      47 60
      مردم تبریز باید به خودشون بیان این چه مسخره بازیه هر دفعه تو ورزشگاه راه می ندازین حتی تبلیغ روی پیراهن تراکتور هم انقدر کوچک بود که از دور شبیه آرم پرچم ترکیه بود کی تبلیغ به او کوچکیه متوجه می شد آرم شرکت هواپیمایی هستش نمایندهاشونم که فقط بلدن شلوغ کاری کنن تا رای جمع کنن واقعا باید از امثال باکری ها خجالت بکشید
  • من IR ۱۱:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۲
    بیشرف کیست مزدور وطن فروش نون خور الهام علی اف بیشرف اونیه که قرنها اقتداروعظمت رو به پول علی اف میفروشه
    • IR ۱۱:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۲
      ما تبریزی ها اقدام تجزیه طلبان را محکوم میکنیم
    • IR ۱۱:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۲
      این کمپ آلبانی ها رو ببین چه دارن منفی میدن.با اون روسری های قرمز خوشگلشون نشستن پشت سیستم منفی میدن.خخخخخخخ
    • IR ۱۲:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۲
      تبریزی فحاش و جدایی طلب نیست. لعنت بر برشرف منافق
  • علی IR ۱۱:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۲
    مجلس و فدراسیون از خودشان است اینها مملکتی می خواهند مثل ترکیه که فساد و فحشا در ان بیداد کند نه مملکت اسلامی
    • IR ۱۱:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۲
      ما تبریزی ها اقدام تجزیه طلبان را محکوم میکنیم
  • IR ۱۱:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۲
    در سایه سکوت مس طرفداران تراکتور تبریز این تیم رابه کانون شعار های تجزیه طلبانه و پانترکیسم تبدیل کرده اند.
    • آنا یوردوم ایران ۱۱:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۲
      والله ما خودمون آذربایجایا از حرکات این تماشاگرنماها حالمون بهم میخوره
  • IT ۱۱:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۲
    دلیل این اتفاقات کاملا روشنه... تفرقه بنداز و حکومت کن
  • IR ۱۱:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۲
    ما تبریزی ها اقدام تجزیه طلبان پانترک را محکوم میکنیم
  • IR ۱۱:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۲
    غیر ممکنه از جایی خط نگیرند چندین ساله که این حرکات داره تکرار میشه اما تمام مسئولین سکوت کردن.واقعا چرا؟؟؟ اونی که دلش با این نیست خب هری کسی جلوشو نگرفته گورشو از ایران گم کنه بره همون جهنم دره ایی که براش شعار میخونه. به نظرم یکبار برای همیشه باید با این جریانات شدیدا برخورد بشه. به تازگی هم پرچم گاموح داره رواج پیدا میگنه توی خود ایران.امیدوارم فکری برای این افراد کرد
  • یونس IR ۱۱:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۲
    پیامشون واضحه. اینا بازمانده های عثمانی و روسیه هستند اومدن مابقی آذربایجان را هم از ایران جدا کنند. یعنی نسل باکری ها در آذربایجان تموم شد؟ آب را باید از سرچشمه بست.
    • IR ۱۲:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۲
      اول سرچشمه رو پیدا کنید بعد «آب را ببندید» برادر من. طرفدارای هیچ تیمی مثل استقلال و پرسپولیس نژادپرست نیستن. طرفداری هیچ تیمی مثل استقلال و پرسپولیس توهین نژادی به فوتبال تزریق نمیکنن. این سرچشمه که میگی اتفاقا تو تهرانه
  • محمد IR ۱۱:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۲
    لعنت به تجزیه طلب از هر قومی که میخواد باشه فقط ایران این انگل ها رو باید کشت
  • IR ۱۱:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۲
    69 16
    99./.کسانی که به ورزشگاه می آیند اصلا کاری به سیاست ندارند
  • پاینده باد با ات IR ۱۱:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۲
    این مزدورها تا تراکتور را به نابودی نکشانند دست بردار نیستند
  • IR ۱۱:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۲
    واقعیت اینه که این تجزیه طلبان حرام لقمه مورد حمایت کامل مسئولین استان آذربایجان شرقی هستند.مشرق جان واقعیت اینه که برای مقابله با این جیره خواران باکو خیلی دیر شده است.
    • IR ۱۲:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۲
      واقعاً برای مشرق افت داره که به این صورت، هک میشه و منفی‌های تقلبی و فیک دریافت میکنه. فکری به حالش بکن مشرق
  • soorena US ۱۱:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۲
    66 8
    ضرب المثل گنه کرد در بلخ اهنگری به شوشتر زدن گردن مسکری شده حکایت اینروزای ما... تو یه استادیوم یه شهر دیگه یه عده اوباش که از جماعت آشنا خط میگیرن جلو چشم ناظر و نیروی انتظامی و هزار دستگاه مفت خور عافیت طلب هر چی لایق خودشون بوده به دیگران گفتن,فحش و اعصاب خوردیش مونده واسه بقیه ترکا.ببینم یه جنگ قومیتی راه میندازین
  • IR ۱۱:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۲
    95 30
    یکبار برای همیشه این موج تلخ و مُتعفِّن را از بین ببرید تا دیار ستارخان و باقرخان که از صدها سال پیش مظهر استقامت و پایداری مقابل هجوم و نفوذ اجنبی های شمال، غرب و شمال‌غرب کشور بوده از وجود چنین ناخالصی هایی پاک شود. پان های عزیز :) چه ترک چه کرد چه عرب.. تا وقتی پا رو از گلیمتون دراز تر نکردین خوش باشین. گنده تر از شماها بار ایران در افتاد و نابود شد..
    • IR ۱۲:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۲
      شما ظاهرا استادیوم نرفتی تا حالا. یه بار بازی تراکتور و پرسپولیس برو تا ببینی «پان» کیه. «نژادپرست» کیه. حاجی «پرسپولیس» اسمش م نژادیه حتی :)))))
  • IR ۱۱:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۲
    85 10
    ما تبریزی ها اقدام تجزیه طلبان را محکوم میکنیم
    • IR ۱۳:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۲
      21 12
      درسته که مملکته ما درست اداره نمیشه کاملا درسته اما فقط یه لحظه فکر کنید ما هم میومدیم مشروب رو آزاد میکردیم میومدیم زن بارگی و ازاد میکردیم میومدیم همجنس بازی و غنا و آواز خوندن و رقص و دیسکو آزاد میکردیم چی میشد؟؟؟؟بنظرت ما تاریخی تر هستیم یا ترکیه ایی که روزی جزیی از همین کشور بوده؟!!!!! بنظرت ما اگه بیایم بگیم ای اسرائیل ما دیگه کاری به تو نداریم و مثل ترکیه میایم سفارتخونه تو رو هم توی تهران باز میکنیم بنظرتون چه اتفاقی میفته؟؟؟ درسته سخته درسته وضعمون خوب نیست اما حداقلش اینه داریم دستور اسلام رو اجرا میکنیم.کدوم یکی از این کشورهای اسلامی دارن اسلام رو انجام میدن؟ ترکیه که برده ی پوله و به تروریست و همجنسبازا پناه میده ؟ عربستان که شده پدرو مادر و تروریست ها؟؟؟ مصر ؟؟ واقعا تا حالا به این موضوع فکر کردید؟؟؟؟ خدا مگر نگفت مشروب حرامه ؟؟ مگر نگفت زنا حرامه؟؟؟مگر نگفت زن بارگی و این دست کارا حرامه؟؟ما یا قران رو قبول داریم یا نداریم دیگه!!! تکلفمونو با خودمون مشخص کنیم.اگر داریم پس ارزوی ترکیه شدن چه معنی میده؟؟ اگر قرار بود ترکیه بشیم هزار برابر بیشتر ترکیه میتونسیتم تو این وادی بیفتیم اما اسلام رو انتخاب کردیم.اسلام حقیقی نه اسلام لائیک. امیدوارم خدا صبر مسلمانان حقیقی که در ایران زندگی میکنند و میتونستند مثل ترکیه مصر عربستان از هر راهی پول بدست بیارند و میتونستند احکام اسلام رو زیر پا بگذارند اما اینکارو نکردند خدا اجر رو بده و کشور ما رو آباد و کشورهایی که علیه اسلام یعنی ما حرف میزنند و عمل میکنند ویران کنه. وعده خدا حقه و توش خللی نیست.
    • IR ۱۴:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۲
      37 48
      چنین بگوید در گوش باد چو ایران نباشد تن من مباد خودتون تبریزی ها فکری به حال این فتنه بکنید تا ملت ایران فکری به حالش نکند
  • ايراني ترك IR ۱۱:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۲
    73 22
    اين عده تعدادشان قليل و قليل تر است و اينطور نيست كه همه ما ترك زبانها جدايي طلب باشيم بلكه يك عده مزدور با دريافت پول به اين كارها دامن ميزنن. ما خواهان ايران يكپارچه و قدرتمند هستيم. اما نشانه هاي موجود از عزم جدي مسئولين براي دامن زدن به اين حركتهاست.چراكه هيچ عكس العملي براي اين حركت مزدورانه از خود نشان نميدهند اما براي برپايي كنسرت و حجاب و كشته شدن حيوانات عكس العمل نشان داده و جلسه تشكيل ميدهند. پس همه اين كارهاي مسئولين عمدي بوده و براي ضعيف كردن و از بين بردن اتحاد ملت ايران تلاش ميكنن نه براي آباداني و ساخت ميهن مرگ بر مسئولين منافق وطن فروش
    • CO ۱۷:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۲
      27 12
      ایرانی که ترک و کرد و بلوچ و فارس ندارد.
  • ايراني تركم IR ۱۱:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۲
    51 13
    اين عده تعدادشان قليل و قليل تر است و اينطور نيست كه همه ما ترك زبانها جدايي طلب باشيم بلكه يك عده مزدور با دريافت پول به اين كارها دامن ميزنن. ما خواهان ايران يكپارچه و قدرتمند هستيم. اما نشانه هاي موجود از عزم جدي مسئولين براي دامن زدن به اين حركتهاست.چراكه هيچ عكس العملي براي اين حركت مزدورانه از خود نشان نميدهند اما براي برپايي كنسرت و حجاب و كشته شدن حيوانات عكس العمل نشان داده و جلسه تشكيل ميدهند. پس همه اين كارهاي مسئولين عمدي بوده و براي ضعيف كردن و از بين بردن اتحاد ملت ايران تلاش ميكنن نه براي آباداني و ساخت ميهن مرگ بر مسئولين منافق وطن فروش
  • BE ۱۱:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۲
    کسی کە الگویش اردوغان حامی داعش و النصره باشد یک احمق بیش نیست. آنها ففط همسو با ترکیه و آذربایجان نیستند بلکه با همه دشمنان ایران همسو هستند .شعارهایشان در مورد خلیج فارس نشان می دهد این ها صرفا نژاد پرست نیستند بلکه حامی هر کشوری هستند که با ایران زاویه داشته باشد.
    • IR ۱۲:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۲
      کسی هم که الگویش پژاک باشد خائنی بیش نیست
  • غلامحسین IR ۱۱:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۲
    49 9
    تیم داری سپاه رو هم دیدیم.
  • IR ۱۱:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۲
    61 17
    عمرا" با دوتیکه پارچه، ایران تجزیه بشه. اگه شد بدونید قبلش همه کشورهای اطراف ما چهل تیکه شده اند. باشگاه تراکتوری ها باید واکنش مناسب انجام دهند. هرچه زمان بگذره به ضررشونه. العاقلُ فی الاشاره.
  • IR ۱۱:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۲
    62 6
    خدا لعنت کنه هر چی نژاد پرست و خائنه
  • سیروس اریامنش IR ۱۱:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۲
    من چندیدن سال هست با مردم اذری زبان هم کارم و دوستی داروم و شهادت می دهم از خیلی از جاهای دیگر وطن پرست و بیشتر از همه مردم وطن دوست و مهربان هستند .امثال این تفاله های بی مغز همه جا هستند من تو خوزستان هم از این تفاله های دیدم و جاهای دیگر . پس به حساب مردم نازنین اذری زبان نزنید مقصر اون فدراسبون بی خاصیت و نهاد هلی فشل دیگر هستند نه مردم عزیز اذربایجان
  • IR ۱۲:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۲
    52 97
    جماعت کثیف عوضی من تو استادیوم بودم ده تاشون رو گردن می زدم.
    • IR ۱۲:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۲
      47 7
      منیم تبریزلره ایران ده آبادیم. زنده باد ایران
    • نعغنغع IR ۱۷:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۲
      10 17
      تو خودت بدتر از اونایی
  • حضرتی NL ۱۲:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۲
    اولا این حرکت ها محکوم هست .چرا موقعی که برعلیه خانواده های معظم شهدا درورزشگاه آزادی شعارمیدهند همه تون کوروکرمیشویدبهتراست منصفانه قضاوت کنیم مردمان آذربایجان غیرتمندهستندهیچ وقت آذربایجان مثل سایرکشورها نمیشودضمنا اونهایی که ترکیه هستنداکثرا توریست های تهران ومشهدوشمالی هستندمرگ برتجزیه طلب ومرگ برقومیت گرا
  • IR ۱۲:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۲
    جماعت بیشرف وطن فروش .
  • غلامحسین IR ۱۲:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۲
    مگه باشگاههای انگلیسه که تشکر باید انگلیسیش بآلا و بزرگتر از فارسی باشه؟؟؟؟؟
    • IR ۱۲:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۲
      30 1
      موضوع اینه که خطابشون به خارجیهاست، تبلیغات در استادیوم ایرانی برای کسانی که فارسی بلد نیستند فقط تهیه خوراک برای رسانه های ببگانه است.
  • IR ۱۲:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۲
    37 16
    وزارت اطلاعات این وسط چیکار میکنه؟ جمع کردن چهار تا مزدور مگه خیلی سخته؟ الان که عکس هاشونم به وضوح دیده میشه. مطمئنن پس از دستگیری, ارتباط این ارازل با سروویس های اطلاعات خارجی مشخص خواهد شد
    • IR ۱۳:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۲
      اینکار رو باید از آزادی شروع کنند اول
  • راننده IR ۱۲:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۲
    در مسیر اروپا بودم کشنده اکسور من در اذربایجانشرقی خراب شد ده روز در حاشیه انوبان بود کشنده بدون هیچ دزدی و خرابکاری ای با بار ولی جاهایی در کشورخودمونه که زمان رفنن به ماشین حمله و بارشو میدزدند چرخها رو دزدیدن و... اینو گفنم بدونید با یه چوب همه رو نرونید و اکثر مردم رو ببینید
  • زهرا IR ۱۲:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۲
    86 17
    وقتی کل مملکت درست اداره نمیشه بعضی حسرت ترکیه می خورند
    • IR ۱۳:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۳
      18 17
      اره ترکیه ای که عمده درامدش از راه انتالیا و هتلهای 5 ستاره و روسیپی گری و غارت سوریه و ... خیل حسرت می خواد.
    • IR ۱۵:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۳
      10 26
      هر کس حسرت جای دیگه ای رو می خوره مشرف راه بازه و جاده دراز بره همونجا زندگی کنه
  • محمد IR ۱۲:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۲
    بارها تاکید می کنند اینهمه بر طبل آریائی مجهول نزنید و نگویند کشور پارسها برطبل اسلام ایرانی نزنید بیت المال را بین استانها (سرمایه گذاری دولتی وخصولتی و....)درست تقسیم کنید مردم آذربایجان می روند واستانها وآمارهای دولتی را در فضای اینترنت ومیدانی می بینند -و....ایران کشور شیعه هست واساس مرزهای سیاسی کنونی آن با اتحاد شیعیان فارس وترک ریخته شده اینجا کشور امام زمان است سیاستهای نفاقی انحرافی وپان فارسی باعث ایجادکدورت می شود و اگر ادامه یابد شاید در سالهای دور آینده به کینه مبدل شود
    • IR ۱۲:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۲
      63 9
      تنها راه برون رفت از این مسائل فقط عدالت هست هم اقتصادی هم آموزشی هم ورزشی حتی داوری در مسابقات فوتبال
    • IR ۲۳:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۳
      10 1
      اقلیت های مذهبی توی ایران ادم نیستن؟
  • DE ۱۲:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۲
    سر گرگ باید هم اول برید /نه چون گوسفندان مردم درید
  • پويا نوري IR ۱۲:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۲
    32 15
    اينها از تعداد انگشتان دست هم كمتر هستند ، اگر به نگاه تماشاگران دقت كنيد متوجه تعجب آنها خواهيد شد از وزارت اطلاعات تعجب ميكنم كه چرا اينها را توي گوني نميكنه
  • سعید IR ۱۲:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۲
    من ترکم. سمت ابهر استان زنجان. به شرفم قسم بند بند وجودمو از هم جدا کنن دست از وطنم نمیکشم. خودم و همه هستیم فدای ایران.
    • IR ۱۲:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۲
      84 6
      فدای تو
    • رامین IR ۱۴:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۲
      دقیقا .... من اجازه نمیدهم یه عده نژاد پرست افغانی، بیان زبان مادریم(ترکی)، وطنم (ایران) و هموطنای عرب بلوچ ترکمن کرد رو ازم بگیره مرگ بر فاشیست
  • IR ۱۲:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۲
    اينا پارچه گرفتن كه اذربايجان ايران نيست . شما ميگي چرا حراست و نيروي انتظامي و... اونجا عمل نميكنه فقط يه حالت داره كه همين كسايي كه نام بردي از اين اتفاقات استقبال ميكنند و باهاشون همراه هستند همه ي ما ميدونيم اين اتفاقات با مشاورهاي و پولهاي هنگفت سازمان ميت تركيه داره پيش ميره
  • IR ۱۲:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۲
    ده سال پیشا که تراکتور اومد لیگ برتر از این خبرا نبود که. بود؟؟ توهینای نژادی طرفدارای تیمای تهرانی پای این حرفا رو به ورزشگاه باز کرد. هر روز م داره تشدیدش میکنه. ولی هیشکی کاری به تفاله های پهلوی نداره.
  • IR ۱۲:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۲
    زهرا خانوم درسته که مملکته ما درست اداره نمیشه کاملا درسته اما فقط یه لحظه فکر کنید ما هم میومدیم مشروب رو آزاد میکردیم میومدیم زن بارگی و ازاد میکردیم میومدیم همجنس بازی و غنا و آواز خوندن و رقص و دیسکو آزاد میکردیم چی میشد؟؟؟؟بنظرت ما تاریخی تر هستیم یا ترکیه ایی که روزی جزیی از همین کشور بوده؟!!!!! بنظرت ما اگه بیایم بگیم ای اسرائیل ما دیگه کاری به تو نداریم و مثل ترکیه میایم سفارتخونه تو رو هم توی تهران باز میکنیم بنظرتون چه اتفاقی میفته؟؟؟ درسته سخته درسته وضعمون خوب نیست اما حداقلش اینه داریم دستور اسلام رو اجرا میکنیم.کدوم یکی از این کشورهای اسلامی دارن اسلام رو انجام میدن؟ ترکیه که برده ی پوله و به تروریست و همجنسبازا پناه میده ؟ عربستان که شده پدرو مادر و تروریست ها؟؟؟ مصر ؟؟ واقعا تا حالا به این موضوع فکر کردید؟؟؟؟ خدا مگر نگفت مشروب حرامه ؟؟ مگر نگفت زنا حرامه؟؟؟مگر نگفت زن بارگی و این دست کارا حرامه؟؟ما یا قران رو قبول داریم یا نداریم دیگه!!! تکلفمونو با خودمون مشخص کنیم.اگر داریم پس ارزوی ترکیه شدن چه معنی میده؟؟ اگر قرار بود ترکیه بشیم هزار برابر بیشتر ترکیه میتونسیتم تو این وادی بیفتیم اما اسلام رو انتخاب کردیم.اسلام حقیقی نه اسلام لائیک. امیدوارم خدا صبر مسلمانان حقیقی که در ایران زندگی میکنند و میتونستند مثل ترکیه مصر عربستان از هر راهی پول بدست بیارند و میتونستند احکام اسلام رو زیر پا بگذارند اما اینکارو نکردند خدا اجر رو بده و کشور ما رو آباد و کشورهایی که علیه اسلام یعنی ما حرف میزنند و عمل میکنند ویران کنه. وعده خدا حقه و توش خللی نیست.
  • IR ۱۲:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۲
    10 7
    برادر مشرق! با سلام تحیات. بدین وسیله به شما توصیه میکنم مقاله ی «تحلیل آسان»، اثر شهید گرانقدر «مرتضی آوینی» رو مطالعه بفرمایید. من الله التوفیق
  • IR ۱۲:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۲
    32 15
    درودبرتبریزی های باشرف که عمل ننگین تجزیه طلبان تماشاچی نمارامحکوم کردند.آقایان امنیتی وسیاسی ونظامی تورابه خداتاکاربحرانی ترنشده این ارلذل رابادست مردم قهرمان آذربایجان حذف وبه سزای اعمالشان برسانیداین جریان به طورخزنده درزیرلوای یک مفسداقتصادی به نام زنوزی وبرخی نمایندگان مجلس طی 15 سال گذشته هرروزوقیح ترشده نگذاریدتجربه حزب دموکرات تکرارشود.
  • IR ۱۲:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۲
    تراكتور منحل نشه خودمون با موجودات داخلش منحلش ميكنيم
    • IR ۱۳:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۲
      غلط میکنی تو
    • اکبر IR ۱۹:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۲
      11 12
      دما گرم
  • حسین IR ۱۳:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۲
    262 2
    اگه چند نفر تو استادیون ترکیه مثلا پرچم ایران بگیرن چیکارشو میکنن همینکارم با اینا کنن
  • سرابی IR ۱۳:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۲
    کسانیکه به صرف چند نفر به کل اذریها برچسب وطنفروشی میزنند بروند و حماسه میمک و نیپ 40 سراب را بخوانند شرم کنند اذربایجان جدا از وطن نبوده و نیس
  • omid240 IR ۱۳:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۲
    دیگه از این واضحتر که پرچم ترکیه رو کردن لباسشون؟
    • IR ۱۳:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۲
      40 14
      اون کارها و فحاشی در ازادی هر دو محکومه ولی انصافا چقدر از البسه و اجناس خونه شما پرچم سایر کشورها روشه؟
    • رامین IR ۱۵:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۲
      42 13
      یعنی امریکاییا شورت درست میکنن با پرچم امریکا میپوشن دارن توهین به خودشون میکنند ؟ یا پیرهن با نشان مجسمه ازادی امریکا تو تهران میپوشن وطن فروشن؟ یکی لباس هر کشوریو دوس داشت میتونه بپوشه میتونه نپوشه به هیشکی ربط نداره... پرچم هم همینطوره تو ورزشگاه ماشین اتوبوس همه جا پر هستش و نشان دهنده هیچییییییی نیس الکی جو سازی نکنین
  • GB ۱۳:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۲
    29 31
    اذربایجان دیار باکری هاست دیارستارخان وباقرخان هاست دیار شهریارها ایران سرزمین فارسها واذریها وکردها ولرها وبلوچها وعربها وترکمن هاست و... مطمئن هستم خود مردم اذربایجان حساب این وطن فروشها ونژادپرستهای طرف دار اردوغان حامی داعش کسی که حامی اصلی داعش باشد حیف است حتی ادم اسمش رابیاورد یادمان نرود همین تبریز چقدر مدافع حرم دارد وحالا عده ای وطن فروش ...... باید خود ملت اذربایجان حساب این وطن فروش ها را برسدزنده باد ایران وایرانی
  • IR ۱۳:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۲
    22 14
    کسی ک اصالت ایرانی داشته باشه و دلش بحال ایران وایرانی میسوزه ازاین بیشرف بازیا در نمیاره . اینا یه مشت بیشرف و بی ریشه هستن فک میکنن میتونن ایرانوهم تبدیل ب ترکیه کنند.خواب دیدین ب گور میبرید همچین ارزوهایی رو.
  • محسن IR ۱۳:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۲
    22 32
    مطمنا عده ای نفهم ابله کودن هستن و البته بیسواد. بیسواد با داشتن مدرک دانشگاهی فرق داره.همه اذربایجان سرسختانه خواستار یگپارچگی ایران هستن.باید این عده افراد رو اعدام کرد
  • GB ۱۳:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۲
    بزار خوب از پشت پردهای تاریکشون بیان بیرون ،بعد استخوناشون رو خورد میکنیم ،،
    • IR ۱۴:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۲
      190 8
      دوستان در مورد تر کهای با غیرت زود قضاوت نکنید خیلی از قومیتهای عزیزمان توی تبریز زندگی میکنن در این باره باید تحقیق بشه ومچ افراد اختلاف افکن را در همانجا موقع بر افراشتن پرچم دیگران باید اونا راگرفت
  • سیدمحمدمصطفوی IR ۱۳:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۲
    34 56
    مگر جووونای امثال ما و آذری های امثال ما مرده باشند که یک عده مغول زاده و حرومی بخواد ایران رو تجزیه بکنه. وقتی کشورهای اروپای شرقی تجزیه شدن اونا ؛جوونایی امثال ما ایرانی ها نداشتند؛ ایثن بیشرف ها انقدررر بز دل هستند که رو در رو نمیتونن غلطی بکنن وگر به ولله گردنشون رو میشکونیم به ولله اگه توهم بزنن. مردم ایران مدیونید اگر این بی همه چیزهارو به آذری ها نصبت بدید؛ ما آذری ها از نسل ستارخان و باقرخان هستیم که همه چیزشون رو برای ایران فدا کردن ، نه این مغول زادها. یاشاسین منیم ایرانیم. یاشاسین بیزیم تبریزمیز. ما ترککککک نیستیم؛ ماآذری های آریایی تباریم که از نسل آریایی ها هستیم نه از نسل مغول های ترکیه.
  • IR ۱۳:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۲
    23 2
    تعداد معدودي به نام تراكتور ميخواهند به اهداف پليدشان برسند ولي نمي دانند كه با دست خود كور خودشان را ميكنند آذربايجان سر ايران است آذربايجان ستارخانها ، باقرخانها، باكري ها، داده است به حول قوه الهي با تفرقه افكني نمي توانند كاري از پيش ببرند
  • عبدالله IR ۱۳:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۲
    وقتی فشار برترکان به انجا میرسد که ثبت اسناد اسامی ترکی را برای شرکت قبول نمی کند اما لاتین را می پذیرد باید چنین حرکتهایی انجام شود
    • IR ۱۴:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۲
      20 18
      با این توجیهات من در اوری خدا آخر و عاقبتتو بخیر کنه
    • IR ۱۴:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۲
      ایرانی ها سر خاکشون با کسی شوخی ندارند این جدایی طلبان تروریست باید منتظر مرگی دردناک باشند ما یک ملت بزرگ هستیم به راحتی عده ای جدایی طلب را در هم خواهیم شکست دیگه وقتش رسیده باکو رو به ایران برگردونیم با جون خودتون قمار نکنید در زمان واقعه هیچ کس به دادتان نخواهد رسید مخصوصا اون هایی که ازشون پول می گیرید
  • IR ۱۴:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۲
    13 2
    هیچکس نمیگوید ، اگر مردید برید سرزمینهای از دست رفته ای که در همین دوران معاصر توسط افرادی مثل شما مواجب بگیران ، از ایران جدا شد ، پس بگیرید ... پول دینتون رو که برده غیرتتان را درا ه جنایتکارانی همچون ترامپ ها از بین نبرید هیچ غلطی بزرگتر از شماها نکردند ، سخن شهدا اینست بی غیرتهای بی صدا هم افشا میشوند
  • لک ۱۴:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۲
    این تیم تراکتور شده مظهر پان ترکیسم و عده ای ناخواسته تحت تاثیر جو روانی خود بخود حس رقابت و تخاصم با دیگر اقوام پیدا می کنند که بسیار در بلند مدت بده
    • IR ۱۴:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۲
      خب چرا نماشاگران پرسپولیس و اسنقلال با خوزسنانیها و اصفهانیها هممشکل دارند؟
  • IR ۱۴:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۲
    11 62
    ما ترکها فقط تجزیه از ایران لعنتی رو میخوایم.. یاساشین آذرباییجان.. لعنت ایرانه
    • IR ۱۴:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۲
      35 28
      تنها چیزی که اینجا میتونید بهش برسید مرگ زود هنگام هست فقط همین رو میتونیم بهت بدیم البته با چاشنی سرب داغ لعنتی عثمانی زاده
    • IR ۱۳:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۳
      13 34
      اذری ها اصالتا ایرانی هستند و ارتباطی با ترکهای عثمانی و اسیای مرکزی ندارند.
    • مراد IR ۱۱:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۰
      9 3
      لعنت بر آنکه لقمه ناپاک به تو داد که تو وطن فروش شدی .
  • IR ۱۴:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۲
    به نظرم بیخود حساس شده اید شما هم پرچم ایران را در انکارا و باکو در ورزشگاه ببرید ایا انها هم مثل شما میشوند؟به نظر من میخواهید به مردم اذری بیخود فشار بیاورید دنبال بهانه اید و برچسب زدن
  • IR ۱۴:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۲
    چرا به باکو لشگر کشی نمی کنیم و خونش رو نمی ریزیم حتما باید روزی برای دفاع از تبریز اسلحه به دست بگیریم که دیر شده یک رفراندوم برای جنگ با دشمنان واقعی ایران (باکو و ترکیه )بگذارید تا ببینید چطور جوانان ایران برای ریختن خون این عثمانی زاده ها وارد میدان خواهند شد و یوگوسلاوی و چکسلواکی را نشان این مزدوران بدهند خود مردم آذربایجان مشکل را حل کنند تا مردم ایران به این مشکل رسیدگی کنن برایشان گران خواهد بود خشک و تر را باهم میسوزانیم
    • رضا IR ۱۴:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۲
      مواددتو از کجا میگیری؟
    • IR ۱۵:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۲
      44 12
      تو کلا مغزت انگار تعطیله مگه اینجا سوریه است که داعش وار خون همه رو میخوای بریزی بشین سرجات انگل نژادپرست پالانی
    • IR ۱۶:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۲
      4 21
      انگل تویی که تا ایران رو نابود نکنید دست بردار نیستید عقب افتاده اسلامگرا احمق تروریست
  • IR ۱۴:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۲
    یه مقاله هم بنویسین که چرا باشگاه های استقلال و پرسپولیس از دشمنان ایران برائت جویی نمیکنند چون دشمن اصلی ایران قبل از ترکیه و آذربایجان اون منافقانی هستند که در استادیوم به ترک و کرد و عرب این مرزو بوم توهین و فحاشی میکنند
  • سید محمد IR ۱۴:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۲
    27 7
    این خائنان به میهن (شایداصلاایرانی نباشند) رابااینهمه دوربین نمیشه شناسایی کرد؟ چرامسامحه میکنید ؟
  • مهران IR ۱۴:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۲
    یاشاسن اذربایجان یاشاسن تیراختور
  • DK ۱۵:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۲
    21 25
    مسئولان حکومت اگرلیاقت برخوردبااین افرادروندارن عکس این افرادرومنتشرکنن تاایران دوستان درعرض چند روزاین افرادروخودشون به اشدمجازات برسونن، شمامنتشرکنیدمابشناسیم شناسایی کنیم باقی ماجرا روخودمون حل خواهیم کرد. وزارت اطلاعات کجاست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ سازمان اطلاعات سپاه کجاست؟؟؟؟؟؟؟؟ خون جلوی چشمم روگرفته....
  • جاویدایران DK ۱۵:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۲
    22 53
    مسئولان حکومت اگرلیاقت برخوردبااین افرادروندارن عکس این افرادرومنتشرکنن تاایران دوستان درعرض چند روزاین افرادروخودشون به اشدمجازات برسونن، شمامنتشرکنیدمابشناسیم شناسایی کنیم باقی ماجرا روخودمون حل خواهیم کرد. وزارت اطلاعات کجاست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ سازمان اطلاعات سپاه کجاست؟؟؟؟؟؟؟؟ خون جلوی چشمم روگرفته، هیچ چیزی ازچشمان سازمان های اطلاعاتی ایران نمیتونه مخفی بمونه، پس چرابرخوردنمیکنید؟؟؟؟؟؟ این افرادی که این بنر رودردست گرفتن باااااااااااااااایداعدام بشن، واقعاًمنی که حامی بسیارجدی حکومت هستم دارم ازاین بابت صبرم لبریزمیشه، به خداقسم این انفعال حکومت ادامه داشته باشه مجبورم درحمایتم ازحکومت تجدیدنظرکنم چون واقعاااااً دیگه عصبانی هستم، فقط وفقط اعدام، دراین بنرتهدیدبه خشونت کردن ومارومسخره خودشون کردن، پاسخ این بایداعدام باشه، فقط وفقط اعداااااااااااااااام، اینهادرحدی نیستن برای مادوگزینه بذارن، پاسخ بایداعدام باشه وبس، من خودم اهل تبریزهستم عکس اینهارومنتشرکنیدویک حمایت قانونی ازامثال ماایجادکنیدخواهیددیدخیلی سریع اینهاروبه سزای اعمال خودشون خواهیم رساند
    • IR ۱۵:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۲
      13 12
      عجب مگه شهر هرته؟
    • IR ۱۵:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۲
      11 9
      تو خسته نشدی یکتنه اینهمه کامنت گذاشتی خخخخ
  • محمد مولایاری AU ۱۵:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۲
    33 13
    هرکس فکر تجزیه ایران بیاافتد باید از ریشه زد حالا میخواد آذری یا عرب یا کرد باشه زنده باد ایران زمین
  • حسین گشتاسبی IR ۱۵:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۲
    36 7
    چرااااااااطلاعات سپاه پاسداران به این قضایا ورودنمیکنه؟؟؟؟تاکی ؟؟اینهاآذربایجانی نیستن اینها یه عده تجزیه طلب هستند که این شعار میدن .ماهمه سرباز ولایتم چو ایران نباشد تن من مباد
  • IR ۱۵:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۲
    204 5
    جانم فدای رهبر والسلام
  • دلسوز IR ۱۶:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۲
    10 5
    اولا این حرکت ناهنجارچند نفر را ب پای تمام مردم خوب آذری نداریم.اما نکته اینجاست وقتی اجازه شکل گیری نهادهای مدنی واحزاب را نميدهند طبعا چنین افراد معدودی وعقبه آنهافرصت انجام این اقدامات را خواهند داشت
  • وطن دوست TR ۱۶:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۲
    19 11
    من بچه تبریز اما همسرم ترک و پاسپورت ترک هم دارم والا ما اینجا یک تبریزی پان ترک زر بزنه و از تجزیه و غیره چیزی بگه اولا خودمان حسابش را می رسیم دوما دولت ترکیه هم رو نمی ده چون رو بده فردا کردهای ترکیه هم استقلال اعلام می کنند فقط چرا دولت ایران سکوت کرده مطمین باسید اینها جیره خور صهیونیستند
  • علی یارمحمدی IR ۱۶:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۲
    8 3
    چرا نظر منو پخش نکردی مشرق؟؟؟؟؟
  • ایرانی IR ۱۷:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۲
    12 8
    لعنت بر وطن فروش
  • IR ۱۸:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۲
    19 8
    این افرادی که ادعای قوم گرایی دارن چرا وقتی داعش اردوغانی شهر ترک نشین آمرلی عراق را محاصره کرده بود مدافع ترکها نبودن و سکوت مرگ پیشه کرده بودن ....
  • ایران IR ۱۸:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۲
    14 10
    یک سوال اساسی از شما که میگین چرا مسئولین کاری نمیکنن. کی تراکتور سازیو به سر دسته پانترک ها فروخت ؟ دیگه تا آخرش برین ببینین وضع مملکت چطوریه
  • ذوالفقار IR ۱۸:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۲
    موقعی که ترکهای آذربایجان به تنهائی پانزده سال به تنهائی با روسیه تزاری و ارتش قدرتمند آن می جنگید شما کجا بودید و تنها به علت نبود سلاح گرم شکست خورد و این ترکهای آذربایجانی بودند که تشیع را در ایران رسمی کردند مشرق زیاد تند نرو وایستا سیاست پان فارسیزم و آریا بازی را تعطیل کنید حضرت علی (ع) می فرماید آذربایجانیها یاوران امام زمان (ع) هستند وبه هنگام ظهور به ایشان می پیوندند
  • IR ۱۸:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۲
    24 40
    برخی اینجا جو سازی می کنن که در تهران و استادیوم ازادی به قومیت ها توهین شده و این پاسخ اونه ....اولا توهین به هرعنوان مردود و مذمومه ولی بدتر از اون توهین بالا بردن پرچم اجنبی و شعار وهابی خوشحال کن درباره خلیج همیشه فارس و ادعای تجریه طلبی است .... این بهانه های نخ نما شده رو برای توجیه رفتارهای نفرت انگیز طرفدارای تراکتور بکار نبرید..لطفاً
  • IR ۱۸:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۲
    17 18
    انتخاب ما نه چکسلواکی است نه یوگسلاوی بلکه برگرداندن خاک جدا شده ایران به مام وطن است حالا انتخاب با شماست این گوی و این میدان هر چند آزموده را آزمودن خطاست. یک سید خراسانی
  • IR ۱۸:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۲
    12 16
    باختن اونم با چهار گل مهم اینه 4تا
  • اردبیل IR ۱۸:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۲
    22 7
    آذربایجان سر ایران است الکی شلوغ نکنید اگه کسی هم قصد جدایی داشته باشه آذربایجان نمیزاره مشکل نگاه تبعیض به مناطق آذربایجان است این مناطق در تبعیض اقتصادی سیاسی ورزشی است در مقایسه با فارسها وسلام
  • مهرابی IR ۱۸:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۲
    13 18
    همین بنرانگلیسی رابا حروف درشت وبالاترازحروف فارسی نوشته، یعنی نهایت مزدوری برای غرب، بازیکنان ایرانی باشرف نبایدد این تیم بازی کنند، این تیم مایه ی ننگ ایران است.
  • اردبیل IR ۱۸:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۲
    15 11
    آذربایجان سر ایران است الکی شلوغ نکنید اگه کسی هم قصد جدایی داشته باشه آذربایجان نمیزاره مشکل نگاه تبعیض به مناطق آذربایجان است این مناطق در تبعیض اقتصادی سیاسی ورزشی است در مقایسه با فارسها وسلام
  • ناشناس IR ۱۹:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۲
    10 17
    به نظرم این جماعت پرچم آذربایجان رو گرفتن دستشون که بگن جمهوری آدربایجان را به سرزمین ایرانمون باز گردانید طاقت دوریشو نداریم.خب ایرانین غیرت دارن.واین امر شدنیه بال غیرتن
  • یک شهروند آذربایجانی IR ۲۰:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۲
    40 8
    این که یک طرفه قضاوت می کنید و رفتارهای انجام گرفته در آزادی را نمی بینید و اصلا اشاره هم نمی کنید به مادر شهید هم رحم نمی کنند در تهران کل مطالبی خوبی که نوشتید زیر سئوال می رود در نوشته خود انصاف و عدالت علی را رعایت کنید برادر مسلمان
  • محسن .ف IR ۲۰:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۲
    18 18
    مردم تبریز با تجزیه و... مخالفن . اما مشرق و بقیه بخاطر ضدیت با تراکتور و تبریز نباید با مسایل بی ربط به تراکتور صدمه بزنه .
  • ایراندوست IR ۲۱:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۲
    18 9
    آفرین به مشرق.. تنها رسانه ای که دیدم به این خوبی حساسیت داشته مشرق بوده.. دست مریزاد.. امیدوارم این مورد را پیگیری کنید و به در گذر زمان فراموش نشه.. زنده باد ایران و ننگ بر جیره خوران و مزدوران
  • هادي IR ۲۳:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۲
    201 8
    من خودم تبريزي هستم ، خيلي هم عاشق نظام و رهبرمم ، ما مخالف صددرصد پانترك هاي دين فروش كه هرچند كم هستند ولي با حركاتشون كل آذربايجان و ترك هارو بردن زير سوال هستيم و اگه روزي بخوان حركت اشتباهي انجام بدن جلوشون وايميستيم و مينشونيمشون سرجاشون ولي.... ، ولي اين رو هم بدونين كه يك علت مهم پان شدن هم زبان هاي ما رفتارهاي توهين آميزي هست كه با اون ها شده ، از جك ساختن برا ترك ها بگير تا ترك بودن رفتگرها و آدم هاي كم عقل در بعضي فيلم هاي صداوسيما تا اهانت و فحاشي در ورزشگاه آزادي و ... ، ولي ما اين چيزارو به همه ي هموظنان فارس زبانمون نسبت نميديم بلكه اون ها اراذل و اوباش و نفهم هايي هستند مثل پان ترك هاي و پان هاي ديگه ، ياعلي
  • مهدی رفیعی IR ۲۳:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۲
    10 9
    خاک برسر آنانکه آبروی ستارخان راهم به سخره گرفته اند.ستارخان در پاسخ به سفیر روس که پیشنهاد رفتن زیر پرچم روس را به او داده بود ،گفت من می خواهم که هفت کشور را زیر پرچم ایران بیاورم.این در حالیست که این بیشعور بدنبال آنند که زیر پرچم کشوری بروند که ریاست جمهوری آنها نیز موروثی است.
  • محمد امین چیچک TR ۰۰:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۳
    14 84
    پانترکیسم و وهابیت، دو فرزند نا مشروع صهیونیسم اسرائیل
  • یک جانباز IR ۰۲:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۳
    12 10
    من از مشهد با صدای بلند موگوم یاشاسن آدرباییجان این چرندیات هیچ تاثیری ندارد اگر کوچکترین خدعه ای بخواهد شکل بگیرد مردم غیور آن دیار در نطفه خفه میکنند و نیاز به کسی ندارند
  • علی IR ۰۲:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۳
    12 7
    باید با عاملان این حرکت بشدت برخورد کرد ..اعدام
  • IR ۰۴:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۳
    4 1
    خانما برن استادیوم
  • IR ۰۸:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۳
    5 5
    بنظر من باید قضیه از بیخ و بن حل کنند ...بهتره هیچ تماشاگری را راه ندهند تلوزیون هم فوتبال پخش نکند اونها هم در سکوت ورزشگاه و رسانه ها مسابقه بدهند تا کارشان هم خالص بشود....
  • IR ۰۹:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۳
    اینجا هم اومدن به دستکاری منفی و مثبت ها! یعنی این جماعت ادم بشو نیستن که نیست و فکر می کند کسی متوجه نمیشه این حرفایی که اینجا زدن که ما موافق اینها نیستیم هم همش دروغه فقط اعدام میتونه ایها را ادم کنه
    • اصفهان IR ۱۱:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۳
      15 3
      همین شما ادم شدی کافیه همه رو منهم میکنی
  • بوشناس IR ۱۱:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۳
    5 6
    بالاخره در میان چندین هزار نفر جمعیت در استادیوم باید یه چند نفری نقش دلقک را برای خنده و سرگرمی ایفا کنند.
  • IR ۱۳:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۳
    6 5
    خوبه دمت بیرون زد. اولا یاشاسین درسته نه یاساشین!!! ثانیا تو کیلویی چند ما اذری ها جان را فدای ایران میکنیم یاشاسین گوزل باش اوجا ایرانیم زنده باد ایران زیبا و سرافرازم.
  • سامی TR ۱۰:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۴
    35 10
    همه زشتی ها از استادیوم آزادی شروع میشه
  • IR ۱۱:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۴
    2 4
    می خند؟
  • You IR ۱۴:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۴
    7 9
    خیلی وقت پیش باید برخورد سخت میشد اما انگار برای نظام مهم نبوده...من مادرم آذری هست (تبریز) امااین حرفها و کارهای زشت و تفرقه انداز از نظر ما محکوم هست...جونمون فدای ایران
  • علی IR ۱۵:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۴
    3 6
    با توجه به حضور اکثریت نوجوانان و جوانان در استادیوم ها باید با آگاهی دادن و هدایت کردن این مسیر اشتباه اصلاح گردد و اخلاق و احترام بر سرتاسر کشور سایه افکند در ضمن اشتباه چند انسان نا آگاه را به پای تمام ملت ننویسید.
  • IR ۱۷:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۴
    5 21
    واقعاٌ شرمی بالاتر از بالا بردن پرچم اجنبی در مملکت ایران هست؟!! خاک بر سرتون!!! این بود رسم مهمان نوازی؟؟؟ آبروی ما را بردین!!!!
  • IR ۱۷:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۴
    3 24
    آقایان باید الان جلوی این حرکات نژاد پرستانه را بگیرید شما شرمنده نمی شوید در مملکت ایران اسلامی پرچم اجنبی را بالای سرببرند و شما نظاره گر!!!!
  • IR ۲۱:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۵
    6 11
    باعث شرمندگی است از آذری های با غیرت توقع نداشتیم یاد ستار خان و سالار خان بخیر
    • رضا IR ۲۱:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
      2 2
      پانفارس جان ،اون باقر خان هست ها فکر کنم !!!!! به علت سوزش زیاد ، اشتباهی نوشتی :)))))))))))))))
  • Azarbayjan DE ۲۲:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۵
    12 5
    اگر خوب تاریخ خونده باشید این ما هستیم که آبروتونو خریدیم حالا اومدید از آبرو میگید
  • فرشید IR ۱۹:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۹
    6 2
    یاشاسین تراختور یاشاسین آذربایجان

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس