کد خبر 1005417
تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۵
کنعانی زادگان

در بین خریدهای جدید این تیم، بهترین عملکرد را محمدحسین کنعانی‌زادگان داشته و ضعیف‌ترین عملکرد هم رقابتی است بین جونیور و احمدزاده.

به گزارش مشرق، پرسپولیس در فصل جدید 8 بازیکن برای کالدرون خرید. البته نیمی از این هشت بازیکن سن کمی دارند و بیشتر برای کسب تجربه و شکوفایی استعداد خریده شدند. در بین خریدهای جدید این تیم، بهترین عملکرد را محمدحسین کنعانی‌زادگان داشته و ضعیف‌ترین عملکرد هم رقابتی است بین جونیور و احمدزاده.

خوب: محمدحسین کنعانی‌زادگان در این فصل به اندازه‌ای خوب بود که دیگر کسی بابت دعوت شدنش به تیم ملی انتقاد نکند. کنعانی‌زادگان علاوه بر گل سه امتیازی که مقابل نفت آبادان زده، طبق آمار متریکا در شش مسابقه این فصل متوسط 86درصد دقت پاس، 1.3 توپ‌گیری، 1.7 نبردهوایی موفق و 2.3 عملکرد دفاعی را داشته است.

شاید مهدی هنوز آمار ویژه‌ای نداشته و ستاره نشده، اما با تاثیرگذاری که روی گل دربی داشته، برای هواداران این تیم یک قهرمان شده است. برای اینکه نام عبدی در بین خریدهای خوب پرسپولیس بماند، همان یک گل دربی کافی است.

بیشتر بخوانید:

حیف از پیراهن شماره ۱۰ پرسپولیس

متوسط: وحید امیری با اینکه یک گل مقابل شاهین در لیگ برتر و در جام حذفی هم بازی با ماشین‌سازی گل زده، اما هنوز انتظارات را آن طور که باید برآورده نکرده است. امیری در این هشت مسابقه، مجموعا 2 شوت در چارچوب زده است!

ضعیف: جونیور ناکام‌تر بوده یا احمدزاده؟ فرشاد با پس گرفتن شماره 10 پرسپولیس، تا به حال 98 دقیقه بازی کرده که در این مدت جز محرومیت‌های متوالی، تاثیر دیگری نداشته است. شماره 7 پرسپولیس هم به بازیکنی رسیده که در 316 دقیقه این فصل، پایین‌ترین نمره را در سایت آماری متریکا گرفته و صدای تماشاگران این تیم را هم درآورده است.

- کسی انتظاری از امیر روستایی، احمدرضا احمدوند و امیرحسین بیات هم ندارد. بازیکنانی که بیشتر برای آینده پرسپولیس خریداری شدند و در این هفته‌ها با حضور در کنار سایر بازیکنان، بیشتر مشغول کسب تجربه هستند. هر چند که روستایی هر از گاهی به ترکیب پرسپولیس اضافه می‌شود و در این فصل مجموعا 129 دقیقه در لیگ برای کالدرون بازی کرده است.

منبع: وب سایت برنامه نود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ریحانه IR ۰۰:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۸
    0 1
    همیشه عاشقتیم پرسپولیس

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس