محمد نوری

باشگاه پارس جنوبی به یک دلیل قانونی نتوانست از تیم داوری بازی با استقلال در هفته هشتم لیگ برتر شکایت کند.

به گزارش مشرق، در حالی که فراز کمالوند سرمربی پارس جنوبی و اکثر کارشناسان داوری اعلام کردند که کمک داور گل صحیح پارس جنوبی به استقلال را مردود اعلام کرد و همچنین سیدرضا مهدوی داور مسابقه یک پنالتی برای این تیم مقابل استقلال نگرفت با این حال باشگاه پارس جنوبی تا این لحظه نتوانسته از تیم داوری این مسابقه به فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ شکایت کند.

این در حالی است که متن شکوائیه و اعتراض به تیم داوری این بازی تهیه شده اما باشگاه پارس جنوبی مدت‌ها است که مدیرعاملی ندارد و هیچ شخصی که حق امضا در این باشگاه داشته باشد وجود ندارد. به همین دلیل هم باشگاه پارس جنوبی نتوانست از تیم داوری این مسابقه شکایت کند.

این در حالی است که فردی به نام مرادی برخی از امور مدیریتی باشگاه را برعهده دارد اما این شخص حق امضا ندارد. تیم پارس جنوبی روز گذشته ۲ بر صفر مقابل استقلال تهران شکست خورد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۸:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۵
    4 6
    یه یازی در کل تاریخ یه گل داور به نفع استقلال سوت زد مافیای کثیف رسانه ای لنگ قراره سالها روش مانور بده.انگار ما یادمون رفته این فصل و فصل قبل ۴تا گل سالم استقلال رو افساید اعلام کرد یه بار هم گفتن توپ از خط رد شده بوده بعد اومده تو!
    • شیشتقلالی ۱۳:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۵
      3 2
      چرت نگو مرد خجالت بکش وقتی مسئولان باشگاه استقلال قدرت مدیریت راهبردی ندارن اگر بهترین مربی دنیا رو بیارید نتیجه همین میشه . مشکل شما از درون باشگاه شماست فرافکنی نکنید و سروربزرگوارتان مقصر جلبوه ندهید . خجالتا بکش مرد
  • IR ۰۸:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۵
    4 0
    شکایت کردن ـ محرومیت و یا حتی تشویق و دفاع دفاع از تیم داوری یک طرف وجدان و قبول اشتباه یک طرف. بستگی دارد کدام کار اخلاقی تر است ؟ نفری که در افساید بود ضربه به توپ نزد. برخورد توپ به دست باز در محوطه جریمه دو صحنه ای است مردم دیدند حالا داور و روسای داور وجدان دارند ؟ من طرفدار تیم ملی و عدالت هستم هر چند که در کودکی استقلالی بودم
  • ناشناس IR ۱۷:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۵
    0 4
    اشتباهات داوری به نفع استقلال و پرسپولیسه این دو تیم حکومتی لیگ ایران رو به فساد کشاندند
  • زهرا IR ۰۱:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۶
    2 0
    اشتباهات داوری همیشه به نفع استقلال حکومتی و سپاهان سوگلی و رقبای ناجوانمرد پرسپولیس محبوب و بزرگ بوده یا منتقم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس