کد خبر 1004415
تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۴
شجاعیان

بازیکن تیم فوتبال استقلال گفت: پیام‌هایی که استراماچونی به من داد روحیه بخش بود، این مرد خیلی بزرگ و قابل احترام است و همه ما باید برای این مرد جان دهیم.

به گزارش مشرق، داریوش شجاعیان که همراه سرمربی استقلال در نشست خبری حاضر شده بود، اظهار داشت: پیام‌هایی که  استراماچونی به من داد روحیه بخش بود، این مرد خیلی بزرگ و قابل احترام است و همه ما باید برای این مرد جان دهیم. انسان با شخصیتی است که به استقلال آمده اسیت و استقلال با او دوباره بلند شده است. نتوانستم فصل را با او ادامه دهم، اما امیدوارم همه بازیکنان قدر او را بدانند.

بیشتر بخوانید:

صحبت‌های استراماچونی پس‌از برد خانگی استقلال

وی در مورد حمایت هواداران از او در جریان بازی گفت: از آنها تشکر می‌کنم که امشب برای من سنگ تمام گذاشتند. امیدوارم لایق این باشم که بعد از مصدومیت دوباره پیراهن استقلال را بپوشم و برای این هواداران بازی کنم.

هافبک مصدوم استقلال تاکید کرد: من و بازیکنانی امثال من با این هواداران شناخته می‌شوند و باید برای آنها خوشحالی بازی کنیم.

شجاعیان در مورد شرایط آبی پوشان عنوان کرد:تیمی هستیم که می‌شود به آن امیدوار بود. خیلی خوب کار می‌کنیم و 3 بازی است که گل نخورده‌ایم و امیدوارم در پایان فصل یک قهرمانی به هواداران‌مان بدهیم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس