ترامپ نمایه

نتایج نظرسنجی جدید نشان می‌دهد که بیش از ۸۰ درصد از رای دهندگان سیاه پوست در آمریکا خواهان استیضاح دونالد ترامپ و برکناری او از سمت ریاست جمهوری هستند.

به گزارش مشرق، نتایج یک نظرسنجی جدید نشان می‌دهد اکثریت رای دهندگان سیاه پوست در آمریکا خواستار استیضاح دونالد ترامپ، رئیس جمهور این کشور و همچنین برکناری او از سمت ریاست جمهوری هستند.

به گزارش نیوزویک، نظرسنجی دانشگاه Quinnipiac نشان می‌دهد که ۸۲ درصد از رای دهندگان سیاه پوست می‌خواهند دونالد ترامپ استیضاح و از سمتش برکنار شود.

بیشتر بخوانید:

فیلم/ پاسخ جالب مجری به مظلوم‌نمایی ترامپ

شهادت سفیر آمریکا در اوکراین علیه ترامپ

همه دلایل استیضاح رئیس جمهور آمریکا

این در حالی است که ۵۳ درصد از رای دهندگان اسپانیایی تبار و ۴۲ درصد از رای دهندگان سفید پوست از این معیار حمایت کردند.

به نظر می‌رسد که دونالد ترامپ برای دستیابی به محبوبیت میان سیاه پوستان در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ با چالشی جدی رو به رو شده است.

۸۸ درصد از رای دهندگان سیاه پوست در جامعه آمریکا از عملکرد کاری او به عنوان رئیس جمهور رضایت نداشته و تنها ۱۰ درصد از سیاه پوستان عملکرد او را رضایت بخش می‌دانند.

این در حالی است که دونالد ترامپ که در کارنامه کاری خود مجموعه‌ای از لفاظی‌های نژادپرستانه علیه سیاه پوستان و حتی نمایندگان زن رنگین پوست کنگره را دارد، مدت هاست که دست به انکار این اتهامات زده است.

علاوه بر تبعیض جنیستی، اکثریت زنان آمریکایی می‌خواهند رئیس جمهور آمریکا استیضاح شده و از سمت ریاست جمهوری برکنار شود. در حالی که ۵۵ درصد از زنان خواستار استیضاح و برکناری او هستند این خواسته از سوی مردان ۴۰ درصد است.

علاوه بر آن، نتایج نظرسنجی‌ها حاکی از آن است که شمار رای دهندگانی که خواستار استیضاح ترامپ هستند روندی رو به رشد داشته است.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس