کد خبر 1003041
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۰
پیامک تبلیغاتی

یک پیامک تبلیغاتی با محتوای لاغری بدون رژیم و ورزش تنها در هفت روز با پرداخت ۳ میلیون تومان، خبرنگار میزان را برای پرسیدن جزئیات آن کنجکاو کرد.

به گزارش مشرق، پیامک‌های تبلیغاتی یکی از مزاحمان همیشگی مشترکان تلفن‌های همراه هستند و متاسفانه دستور وزیر ارتباطات نیز نتوانست مانع از ارسال این پیامک‌ها شود.

اما مسئله مهم تر، محتوای این پیامک‌ها است که روز به روز عجیب‌تر و غیرواقعی‌تر می‌شود. از ترک اعتیاد چند ساعته گرفته تا لاغری چند کیلویی آن هم در هفت روز بدون درد و خونریزی یا حتی رژیم خاص.

بیشتر بخوانید:


متن یکی از این پیامک به شرح زیر است:

خبرنگار ما با این مرکز تماس گرفت تا از جزئیات بیشتر این پیامک تبلیغایتی اطلاع پیدا کند.


با اولین بوق، منشی این کلینیک به تلفن پاسخ داد. او دختری جوان بود که از ارسال پیامک‌ها اطلاع داشت و گفت: دستگاه ما جدیدترین دستگاه لاغری است و به صورت غیرجراحی و موضعی با استفاده از حرارت و لیزر چربی‌ها را خورد می‌کند.

او ادامه داد: قبل از کار با دستگاه، در مرحله اول بادی آنالیز انجام می‌شود و بر اساس قد و وزن پزشک به شما توصیه‌هایی می‌کند، اما رژیم یا ورزش خاصی برای استفاده از این دستگاه وجود ندارد، ولی بایدی سری چیزها را رعایت کنید.

منشی درباره پزشکان این کلینیک گفت چند پزشک در اینجا فعالیت می‌کنند، اما درباره تخصص آن‌ها چیزی بیان نکرد.

او در پاسخ به این سوال که محدودیت سنی برای این کار وجود دارد؟ پاسخ داد نه استفاده از این دستگاه هیچ محدودیت سنی ندارد. خیلی از خانم‌ها و آقایون مسن از دستگاه استفاده کرده اند و رضایت دارند.

منشی این کلینیک، افزود: خانم‌ها و آقایان می‌توانند ۴ الی ۶ سایز کم کنند و اندام جدید خود لذت ببرند. همچنین کودکانی که اضافه وزن دارند نیز با مشاوره پزشک می‌تواند از این دستگاه استفاده کنند.

منشی با اشاره به اینکه در حال حاضر برای استفاده از این دستگاه تخفیفاتی قائل شده اند، ادامه داد: هزینه یک دوره درمان ده جلسه‌ای یک قسمت از بدن، دو میلیون و ۹۸۰ هزار تومان است. بدون تخفیف این دوره نزدیک به چهار میلیون تومان هزینه خواهد داشت.

او در پاسخ به این سوال که ایا از همین روش برای چاق شدن هم می‌شود استفاده کرد یا خیر گفت: نه این روش فقط برای لاغری است و نتیجه تضمینی است.

اصرارهای منشی برای پرسیدن نام خبرنگار و گرفتن شماره همراهش تمامی ندارد و میخواهد هر چه زودتر برای تماس گیرنده یک وقت مشاوره تعیین کند.

هنوز هیچ مرجع رسمی از وزارت بهداشت یا دانشگاه علوم پزشکی، استفاده از این دستگاه ها را اثر بخش عنوان نکرده اند و به نظر می رسد نظارتی بر فریب کاری این کلینیک ها وجود ندارد.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۱:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۹
    0 1
    اییییییی دروغو که گفتن راست بید؟؟؟!!!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس