کد خبر 1002729
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۵
گواردیولا

بر اساس ادعای یک نشریه اسپانیایی، مدیران باشگاه میلان در پی استخدام پپ گواردیولا، سرمربی کنونی تیم فوتبال منچسترسیتی هستند.

به گزارش مشرق، نشریه اسپانیایی «موندو دپورتیوو» چاپ کاتالونیا با انتشار گزارشی مدعی شد مدیران باشگاه میلان در اندیشه استخدام پپ گواردیولا، سرمربی موفق تیم فوتبال منچسترسیتی هستند تا شاید این مربی اسپانیایی، روسونری را به جایگاه واقعی‌اش بازگرداند.

 

مدیران باشگاه میلان به دنبال این هستند تا این تیم دوباره به سطحی برسد که بتواند در رقابت‌های داخلی و اروپایی برای کسب عناوین قهرمانی رقابت کند، از این‌رو قصد استخدام یک سرمربی باکیفیت و یک مدیرفنی را دارند. در این زمینه گواردیولا گزینه اول آنهاست و امیدوار هستند که بتوانند او را در تابستان آینده به سن‌سیرو بیاورند، این در حالی است که مارک اورمارس، مدیر تیم فوتبال آژاکس هم گزینه آنها برای پست مدیر فنی است.

گواردیولا 48 ساله که بین سال‌های 2008 تا 2012 هدایت بارسلونا را برعهده داشت و این تیم را به 14 عنوان قهرمانی از جمله سه قهرمانی در لالیگا و دو قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا رساند، در سال 2013 به عنوان سرمربی بایرن مونیخ معرفی شد و در مدت سه سال حضورش در این تیم هم 7 قهرمانی را برای باواریایی‌ها به ارمغان آورد که از آن جمله می‌توان به سه قهرمانی بوندس‌لیگا و دو قهرمانی در جام حذفی آلمان اشاره کرد.

پپ از سال 2016 هدایت منچسترسیتی را عهده‌دار است و تاکنون دو قهرمانی در لیگ برتر انگلیس، یک قهرمانی در جام حذفی انگلیس، دو قهرمانی در جام اتحادیه انگلیس و دو قهرمانی در جام خیریه انگلیس را برای این تیم به ارمغان آورده است.

میلان اما این فصل شروع خوبی نداشته و از 7 بازی اول خود 9 امتیاز کسب کرده و در حالی در رده سیزدهم جدول رده‌بندی سری A ایتالیاست که با یوونتوس صدرنشین 10 امتیاز اختلاف دارد. این نتایج ضعیف در نهایت با اخراج مارکو جامپائولو همراه و استفانو جامپائولو به عنوان جانشین وی معرفی شد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس