شمخانی: ایران اظهارات ترامپ را جدی نمی‌گیرد

دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: برادری میان دو ملت ایران و عراق به برکت حماسه اربعین موج می‌زند.

به گزارش مشرق، امیر دریابان علی شمخانی امروز در بازدید از مرز چذابه و نحوه خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی، اظهار کرد: امسال هیچ مشکل امنیتی برای زائران در عراق و ایران پدید نیامد و میلیون‌ها زائر از ایران و دیگر کشورها راهی عتبات عالیات شدند.

وی عنوان کرد: مردم در برگزاری باشکوه این حماسه و همایش بزرگ و خدمت به زائران نقش برجسته و شایسته‌ای داشتند.

بیشتر بخوانید:

دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: هیچ کشوری قادر نیست به ایران گزند امنیتی وارد کند، به این دلیل که توانمندی‌های کشور ما برای تمام جهان ثابت شده است.

شمخانی عنوان کرد: در زمان رژیم بعثی روابط همسایگی ما مبتنی بر میل و خواسته استکبار جهانی بود، اما اکنون برادری میان دو کشور ایران و عراق موج می‌زند و شاهد تعامل و همکاری خوبی میان دو کشور در زمینه برگزاری اربعین حسینی هستیم.

وی تاکید کرد: باید از ظرفیت‌های مناسب اربعین حسینی بالاترین استفاده را برد تا سال به سال حجم زائران اربعین حسینی افزایش یابد.

دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: حماسه اربعین حسینی به محوری برای آزادی‌خواهی و دفاع از خون مردم مظلوم فلسطین و تجمع ضدصهیونیستی تبدیل خواهد شد.

وی با اشاره به بازگشت زائران به کشور، عنوان کرد: تعداد زیادی از زائران در حال بازگشت به کشور هستند و در این زمینه تمهیدات خوبی شکل گرفته و امیدواریم تمام زائران با سلامتی و عافیت به مقصد خود برگردند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 5
  • IR ۱۸:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۶
    0 4
    درودخدا بر شمعخانی گرامی وخسته نباشید-
  • IR ۱۹:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۶
    0 3
    درودخدا بر شمعخانی گرامی وخسته نباشید-

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس