کد خبر 1002496
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۰
فرگوسن

در دادگاه پرونده‌ای با موضوع رشوه در فوتبال، یک ایجنت فوتبالی مدعی شده که به سر الکس فرگوسن ساعتی طلا هدیه داده تا در نتیجه یک بازی دستکاری کند.

به گزارش مشرق، به گزارش نشریه انگلیسی گاردین، در جریان دادگاهی که در انگلیس برای رسیدگی به اتهامات مربوط به فساد در فوتبال برگزار شده، یک ایجنت فوتبالی فاسد در دادگاه مدعی شده که در زمان مربی‌گری سر الکس فرگوسن به خاطر تشکر از او برای درآوردن نتیجه یک بازی، یک ساعت رولکس به قیمت 30هزار پوند به او هدیه داده است.

جوزپه پالیارا این صحبتها را ابتدا به یک خبرنگار مخفی که با او در این باره صحبت می‌کرده مطرح کرده و صحبتهای او توسط آن خبرنگار ضبط شده است. دادستان پرونده در دادگاه اعلام کرد که پالیارا در این صحبتهای ضبط شده می‌گوید سر الکس فرگوسن ساعت مورد اشاره را قبول کرده و این هدیه در ازای دستکاری در نتیجه یک بازی منچستریونایتد در لیگ قهرمانان اروپا در مقابل یوونتوس بوده است.

بیشتر بخوانید:

کینه روی کین از فرگوسن

پالیارا به همراه تامی رایت، دستیار سابق سرمربی برنزلی و دکس پرایس که ایجنت فوتبالی است در دادگاهی در انگلیس به اتهام فساد محاکمه می‌شوند ولی هر سه اتهامات وارد به خود را رد کرده‌اند.

دادستان در جریان دادگاه اعلام کرد این سه نفر در نتیجه تحقیقات گسترده روزنامه انگلیسی تلگراف درباره فساد در فوتبال این کشور گیر افتاده‌اند. دادستان گفت که مهمترین چهره‌ای که در نتیجه این تحقیقات تا کنون تحت تاثیر قرار گرفته سم آلردایس سرمربی سابق تیم ملی انگلیس بوده که مجبور شده از پست خود استعفا دهد.

پالیارا که اصولا ایجنت رسمی فوتبال هم نیست در جلسه دادگاه تهدید کرده که همه سرمربی‌های فوتبال انگلیس را می‌شناسد و می‌تواند در فوتبال این کشور رسوایی بزرگی به راه بیندازد. این ایجنت تقلبی در ادامه صحبت‌هایش مدعی شد به دلیل دانش و آگاهی‌ای که از فساد فوتبال و انگلیس دارد به دادگاه کشیده شده است و قصد دارند صدای او را خاموش کنند تا نتواند دست به رسوایی دیگران بزند. او گفت هدف از به دادگاه کشیده شدنش مقابله با فساد نیست بلکه رقبای او در تلاش هستند از صحنه خارجش کنند.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس