کد خبر 1002441
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۵
میکسدزون ازادی

با وجود گذشت 19 دوره از مسابقات لیگ برتر فوتبال، خبرنگاران همچنان با مشکلات تکراری در میسکدزون ورزشگاه آزادی روبرو هستند.

به گزارش مشرق، ابتدای امسال بود که مسابقات لیگ برتر به خاطر بلیت فروشی الکترونیکی به تعویق افتاد و مسئولان فدراسیون و سازمان لیگ اعلام کردند تا زمانی که زیر ساخت های بلیت فروشی فراهم نشود مسابقات آغاز نخواهد شد.

در نهایت ورزشگاه های استان های مختلف با فراهم کردن شرایط باعث شدند تا لیگ برتر آغاز شود اما در شرایطی که سازمان لیگ روی چنین موضوعی برای تماشاگران و ورود و خروج آنها به ورزشگاه ها پافشاری کرد سالهاست که میکسدزون های استادیوم های کشور ما دچار مشکلات غیر قابل حل است که البته بخشی از این مشکلات به عدم سخت گیری سازمان لیگ باز می گردد. 

سال گذشته در گزارش های مختلف به مشکلات در میکسدزون استادیوم ها و به خصوص ورزشگاه آزادی اشاره کردیم اما به نظر می رسد این مشکل فعلا حل شدنی نیست. در شرایطی که نمایندگان رسانه های تصویری خواستار در نظر گرفتن محلی جدا برای مصاحبه با بازیکنان در میکسدزون هستند اما از سوی دیگر رسانه های مکتوب نیز با مشکلاتی دست و پنجه نرم می کنند.

شلوغی بیش از حد منطقه میسکدزون و عدم گنجایش این بخش از ورزشگاه آزادی باعث ایجاد اخلال در کار رسانه ها شده ضمن آنکه در بعضی مواقع اتفاقاتی نظیر مصاحبه مربیان بعد از حضور در کنفرانس در منطقه میسکدزون باعث ایجاد هرج و مرج فراوان در این قسمت می شود به طور مثال مربی که در کنفرانس پاسخگوی سوالات خبرنگاران بوده بار دیگر در منطقه میکسدزون اقدام به مصاحبه با رسانه ها می کند و طبیعتا با استقبال نمایندگان رسانه ها هم مواجه خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

پیشکسوت استقلال استراماچونی و وریا و مدیریت را به باد انتقاد گرفت!

 به طور مثال در دیدار استقلال و فجرسپاسی و در میکسدزون هم مهابادی و هم استراماچونی بعد از حضور در نشست خبری مجددا با خبرنگاران مصاحبه کردند. از طرفی پایه های فلزی حائل بین خبرنگاران و بازیکنان به شکلی است که هیچ وقت امکان ایستادن صحیح برای بازیکنان و خبرنگاران در میکسدوزن وجود ندارد و شاید بهتر باشد مسئولان سازمان لیگ با ایجاد وسائلی شبیه داربست یا حائل کننده های مشابه جایگاه خبرنگاران و بازیکنان را مشخص کنند تا از مشکلاتی که سالهاست در میکسدزون آزادی رخ می دهد جلوگیری کنند. 

 تصاویر میکسدزون شب گذشته بعد از دیدار استقلال و فجر سپاسی نشان می دهد که چه اتفاقاتی طی سال های گذشته در میکسدزون استادیوم آزادی رخ داده است:

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس