ویارئال و اتلتیکو مادرید

رئیس سازمان لیگ فوتبال اسپانیا سرانجام به هدف خود برای برگزاری یکی از بازی‌های لالیگا در خارج از خاک اسپانیا نزدیک شده است.

به گزارش مشرق و به نقل از نشریه کنفیدنسیال، سازمان لیگ اسپانیا (لالیگا) بازی تیم‌های فوتبال ویارئال و اتلتیکومادرید را ماه دسامبر در شهر میامی برگزار خواهد کرد.

خاویر تباس، رئیس لالیگا از مدت‌ها پیش در نظر داشت به منظور افزایش محبوبیت لیگ دسته اول فوتبال اسپانیا در آمریکای شمالی ترتیبی دهد که برخی از بازی‌های این لیگ را در آنجا برگزار کند، اما با مخالفت برخی باشگاه‌ها از جمله بارسلونا مواجه شد و حتی جانی اینفانتینو، رئیس فیفا هم مخالفت خود را با این مسئله اعلام کرد.

با این حال به نظر می‌رسد که او توانسته است نظر دو باشگاه ویارئال و اتلتیکومادرید را برای برگزاری یکی از بازی‌های هفته شانزدهم لالیگا در خاک آمریکا جلب کند و هر دو باشگاه به تباس برای انجام بازی رودرو در میامی چراغ سبز نشان داده‌اند.

طبق اعلام نشریه آ اِس، این بازی قرار است که در روز یکشنبه هشتم دسامبر (17 آذر) برگزار شود اما باید دید که تا آن آن زمانی مانع جدیدی برای برگزاری این دیدار به وجود خواهد آمد یا نه.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس