کد خبر 1001641
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۱
استقلال

یک پیشکسوت استقلال معتقد است اتفاقات اخیر و ناکامی در ماجرای سوپرجام مربوط به سوء مدیریت در این تیم است.

به گزارش مشرق، سال گذشته سازمان لیگ فوتبال در واکنش به آماده نشدن استقلال در دیدار سوپرجام، حکم به قهرمانی سه بر صفر پرسپولیس داد تا استقلال علیه سازمان لیگ در دادگاه حکمیت ورزش (CAS) شکایت کند.

بعد از گذشت یک سال از آن روز، حکم این بازی از سوی دادگاه فوق صادر شد که رای به محکومیت استقلال داده است. علاوه بر این، آبی‌ها باید هزینه دادرسی را هم پرداخت کنند و به سازمان لیگ غرامت هم بدهد. اکنون این رای با اعتراض هواداران استقلال به مدیریت باشگاه همراه شده که در این ماجرا جام قهرمانی را از دست داد و از حیث مالی نیز متضرر شده است. 

منصور رشیدی درباره اعتراض هواداران استقلال به اتفاقات اخیر گفت: این مسائل به مدیریت تیم باز می‌گردد. اگر مدیریت سال گذشته به موقع عمل کرده بود و پاسخ فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ را می‌داد، اتفاقات خوبی رخ می‌داد و کار به اینجا نمی‌رسید.

او تاکید کرد: سال گذشته تیم باید از ترکیه به ایران می‌آمد و در بازی سوپرجام به میدان می‌رفت. اگر شکست هم خورده بود، اشکالی نداشت؛ ولی آن موقع تصمیمات خوبی اتخاذ نشد. متاسفانه سوء مدیریت در این کشور عادی شده است.

این پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: هوادار توقع دارد که تیمش قهرمان شود. تاحدودی حق با آن‌ها است. کار با شکایت کردن به جایی نمی‌رسد. باید همان موقع در مسابقات حاضر می‌شدند و به فدراسیون فوتبال آتو نمی‌دادند.

بیشتر بخوانید:

دلیل اصرار استراماچونی برای خرید مهاجم خارجی

CAS چگونه شکایت استقلال را رد کرد؟

رشیدی با بیان این که باید پرونده این شکایت بسته شود، گفت: مسوولان باید به لیگ امسال فکر کنند. هواداران از این تیم توقع دارند اما فکر می‌کنم امسال بدتر از سال قبل شود. مسوولان مقداری هم به فکر این تیم باشند و نقاط ضعفش را برطرف کنند. این تیم احتیاج به رسیدگی دارد.

وی در پاسخ به این سوال که بعد از کسب دو پیروزی در لیگ برتر و جام حذفی، فکر می‌کند تیم بهتر خواهد شد؟ اظهار کرد: ابتدا گل ریحان را بردند که تیم دسته یکی بود و توقع هم این بود که پیروز شود. گل گهر سیرجان هم تازه از دسته یک آمده بود و توقع ما از استقلال بیش از این است.

این پیشکسوت استقلال تاکید کرد: اگر استقلال با این وضع نتیجه بگیرد، شق القمر کرده است. این تیم نقاط ضعفش را برطرف نکرده و جایگزینی برای بازیکنان بزرگش ندارد. سال قبل با جذب شش بازیکن جوان بعد از هفته هشتم، نهم تا حدودی بهتر شد اما امسال ۱۵، ۱۶ بازیکن جدید آوردند که شاید سهمیه آسیا را هم نگیرد.

رشیدی تصریح کرد: متاسفانه به آینده تیم خوشبین نیستم. من یک استقلالی هستم و این تیم را دوست دارم. هفته قبل هم از حسینی انتقاد کردم و گفتم او آماده نیست. با این حال او سه، چهار روز قبل تماس گرفت و گفت که حتما دوست دارم با شما فیلم به رنگ آبی را تماشا کنم.

وی ادامه داد: ارتباطم با حسینی خوب است. زمانی که در تیم امید فجرسپاسی بود، او را به تیم ملی امید دعوت کردم. دیدم جوان آینده داری است. بیرانوند و رشید مظاهری را هم همان موقع دعوت کردم. ۱۶ دروازه‌بان را دعوت کردم که سه دروازه‌بان خوب بودند. این سه نفر، همان سه دروازه‌بان بودند. حسینی می‌داند که او را دوست دارم.

دروازه‌بان پیشین استقلال درباره علت افت سید حسین حسینی، گفت: دلیل ناآمادگی او را نمی‌دانم. خوشبتانه مسائل روحی - روانی نیست. متاسفانه شرایط به تمرینات باز می‌گردد.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس