کد خبر 1001635
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۳
رضا درویش

عضو کمیته بدوی صدور مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال گفت: پرسپولیس و استقلال از طلبکارانی که شکایت‌شان در AFC ثبت شده بود رضایت گرفتند.

به گزارش مشرق، رضا درویش در مورد تشکیل جلسه کمیته بدوی صدور مجوز حرفه‌ای اظهار داشت: ما بررسی‌های لازم را انجام داده‌ایم. اکثر باشگاه‌های لیگ برتری برای دریافت مجوز مدارک‌شان کامل بود و پاسخ مثبت دریافت خواهند کرد. 

وی افزود: البته یکسری مجوز حرفه‌ای و بین‌المللی داریم که فقط برخی از باشگاه‌ها شرایط دریافت آن را دارند و یکسری از باشگاه‌ها نیز می‌توانند فقط مجوز ملی دریافت کنند و برخی باشگاه‌ها نیز متأسفانه شرایط دریافت مجوز ملی را هم ندارند.

بیشتر بخوانید:

پرسپولیس و استقلال مجوز حرفه‌ای گرفتند

عضو کمیته بدوی صدور مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال در مورد اینکه وضعیت پرسپولیس و استقلال چگونه است و آیا آنها می‌توانند با وجود بدهی‌های فراوان در لیگ قهرمانان آسیا فصل آینده شرکت کنند، گفت: مشکل پرسپولیس و استقلال برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا حل شده است و آنها مجوز حرفه‌ای دریافت می‌کنند. در مورد بدهی‌هایشان هم باید بگویم طلبکارانی که شکایت آنها در AFC ثبت شده بود و یا بر علیه باشگاه رأی محکومیت داشتند مشکلش برطرف شده و این باشگاه‌ها از طلبکاران خود رضایت گرفته‌اند و برای این بدهی‌ها تعیین تکلیف شده است. پرسپولیس و استقلال فصل آینده در لیگ قهرمانان آسیا می‌توانند حاضر شوند.

درویش در مورد اینکه چه باشگاه‌هایی  شرایط دریافت مجوز ملی را هم نداشته‌اند، گفت: بهتر است که اسمی از این باشگاه‌ها نبریم اما می‌توانم بگویم 20 درصد از باشگاه‌های لیگ برتری شرایط دریافت مجوز ملی را هم کسب نکرده‌اند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ناشناس IR ۱۹:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۴
    0 0
    پول بیت المال کار خودش رو کرد به تیم های حکومتی تبریک میگم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس