کد خبر 1001331
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۲
تذکرات بی جواب مجلس به سوال از وزرا تبدیل می‌شود

در جلسه علنی امروز مجلس نمایندگان با الحاق یک تبصره به ماده ۲۰۶ قانون آیین‌نامه داخلی مجلس مقرر کردند در صورتی که نماینده یا نمایندگان تذکر دهنده معتقد به باقی بودن مشکل باشند تذکر در قالب سوال در دستور کار قرار خواهد گرفت.

به گزارش مشرق، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی صبح امروز (دوشنبه22 مهر) گزارش کمیسیون آیین‌نامه داخلی مجلس در رابطه با رد طرح الحاق یک تبصره به ماده ۲۰۶ قانون آیین‌نامه داخلی مجلس را بررسی و با نظر کمیسیون موافقت کردند.

بیشتر بخوانید:

تجمع اعتراضی نمایندگان استان های شمالی در هیات رئیسه مجلس

نامه نمایندگان در مخالفت با انتقال آب خزر به کویر مرکزی

براساس این ماده الحاقی پس از ابلاغ تذکر کتبی و اعلام تذکر شفاهی نماینده یا جمعی از نمایندگان، معاون امور مجلس رییس جمهور در مورد تذکر به رییس جمهور و یکی از معاونان وزیر در مورد تذکر به وزیر موظف است ظرف مدت یک ماه جلسه‌ای را با حضور نماینده تذکر دهنده و یا نماینده نمایندگان تذکر دهنده و مسئولان ذیربط تشکیل و مورد تذکر را بررسی و نتیجه آن را به هیات رییسه کمیسیون مربوطه و نماینده تذکر دهنده اعلام نماید.

در صورتی که نماینده یا نمایندگان تذکر دهنده معتقد به باقی بودن مشکل باشند تذکر در قالب سوال در دستور کار مجلس شورای اسلامی قرار خواهد گرفت.

پس از بحث و بررسی، نمایندگان با الحاق این تبصره به ماده ۲۰۶ قانون آیین‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی مخالفت کرده و با رد این طرح موافقت کردند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۲
    0 0
    بله دیگه سال انتخابات مجلس رسیده و نمایندگان محترم یادشون افتاده که یه چیزی به اسم " انجام وظایف" هم وجود داره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس