هفته بیست‌وششم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور با شکست خانگی تراکتورسازی مقابل پیکان پیگیری شد.

به گزارش مشرق، در ادامه دیدارهای هفته بیست‌وششم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور دو تیم تراکتورسازی تبریز و پیکان از ساعت ۱۷ امروز (جمعه) در ورزشگاه یادگار امام (ره) به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری یک بر صفر پیکان به پایان رسید.

برای دیدن خلاصه بازی تراکتورسازی و پیکان اینجا کلیک کنید

عیس آل‌کثیر در دقیقه ۵۱ تک گل این دیدار را روی ریباند شوت بازیکنان پیکان و اشتباه محمدرضا اخباری به ثمر رساند تا تراکتورسازان دومین شکست متوالی خود را تجربه کنند. با این نتیجه شاگردان جرج لیکنز ضمن از دست دادن جایگاه دومی خود در پایان هفته بیست‌وششم و سقوط به رده چهارم، اختلاف‌شان با پرسپولیس صدرنشین به شش امتیاز افزایش یافت.

بیشتر بخوانید:

فروزان: با دلیل ثابت می‌کنم همه چیز سوءتفاهم بوده

موعود بنیادی‌فر قضاوت این دیدار را بر عهده داشت. او در این بازی به اشکان دژاگه، اکبر ایمانی و مسعود شجاعی از تیم تراکتورسازی و سیدمهران موسوی، مگنو باتیستا و امیرحسین کریمی از تیم پیکان کارت زرد نشان داد.

در دیگر بازی انجام شده امروز:

دیدار تیم‌های نساجی مازندران و پدیده شهر خودرو در چارچوب دیدارهای هفته بیست‌وششم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۶ امروز (جمعه) در ورزشگاه وطنی قائمشهر آغاز شد و با پیروزی یک بر صفر میزبان خاتمه یافت.

تیم‌های فولاد خوزستان و صنعت‌نفت آبادان از ساعت ۱۷:۳۰ امروز (جمعه) در ورزشگاه شهدای فولاد به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری ۴ بر یک صنعت‌نفت آبادان به پایان رسید. لوسیانو پریرا (۱۸) برای فولاد و جاناتان بالوتلی (۴۸، ۷۲ و ۴+۹۰) و طالب ریکانی (۶۴) برای صنعت‌نفت آبادان گلزنی کردند.

و همچنین تیم فوتبال پارس جنوبی جم از ساعت ۱۹ امروز (جمعه)، در چارچوب هفته بیست‌وششم لیگ برتر فوتبال و در ورزشگاه تختی شهرستان جم، میزبان سپیدرود رشت بود که این دیدار با تساوی ۲-۲ به پایان رسید.

جدول رده بندی لیگ برتر پس از شکست تراکتورسازی

برچسب‌ها