کد خبر 948229
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۵

در شرایطی که کشور در حالت بحرانی قرار دارد و همه مردم برای خدمت به سیل‌زدگان در حالت آماده‌باش قرار دارند، چرا باید برخی مدیران استان از جواب دادن به استاندار طفره رفته و از مسؤولیت شانه خالی کنند.

به گزارش مشرق، 12 فروردین سال جاری بود که استاندار زنجان در جلسه ستاد بحران استان ضمن اشاره به عملکردخوب استان در زمینه بحران گفت: برخی از مدیران واقعا متوجه بحران نیستند و نمی‌دانم چرا وقتی زنگ می‌زنم جواب نمی‌دهند و واقعا آنها را پیدا نمی‌کنیم.

همین جمله استاندار نشان داد که در کنار تلاش شبانه‌روزی مدیران، هستند برخی از مدیران که به هر دلیل از تلاش و خدمت به مردم گریزان هستند و دلشان برای خدمت و خدمت‌رسانی به مردم نمی‌تپد.

در شرایطی که کشور در حالت بحرانی قرار دارد و همه مردم برای خدمت به سیل‌زدگان و آمادگی برای هر حادثه‌ای در حالت آماده‌باش قرار دارند، چرا باید برخی مدیران استان از جواب دادن به استاندار طفره رفته و از مسؤولیت شانه خالی کنند.

چرا باید مدیری که برای خدمت به مردم رخت مدیریت به تن کرده باید در چنین روزها و شرایط سخت کشور و استان زنجان باید از دیده‌ها پنهان شود.

مگر نه اینکه استاندار زنجان مدیر عالی و نماینده عالی دولت در استان است و همه اقدامات و امور استان به عهده وی است، که قطعا همین طور است، پس چرا مدیری به خود اجازه می‌دهد که از پاسخ به تلفن استاندار خودداری کند.

اگر قبول داشته باشیم که حتی درصد کوچکی از خسارات سیل اخیر در جای ایران اسلامی اگر زود اقدام و عمل می‌شد و مدیران اگر در صحنه بودند، کاهش می‌یافت در این صورت باید مدیرانی که به هر دلیلی در طول تعطیلات فقط به فکر تفریح خود بوده‌اند به مردم معرفی و از کار کنار گذاشته شوند.

اکنون که شرایط کشور در حال بازگشت به حالت عادی است باید با کم کاری‌های صورت گرفته در زمینه سیل اخیر برخورد شود و مدیرانی که به هر دلیل در این زمینه کوتاهی کرده‌اند باید پاسخگوی اعمال و رفتار خود باشند.

منبع: فارس