کد خبر 940379
تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۷

سایت باشگاه استقلال نسبت به خبری که بخش خبری صدا و سیما پخش کرد واکنش نشان داد.

به گزارش مشرق، متداول است که اگر اشتباه یک بار یا ۲ بار تکرار شود، می‌توان از آن چشم پوشی کرد و گفت انسان جایز الخطا است! اما زمانی که یک اشتباه یا بهتر بگوییم بی دقتی، خطا و ندانم کاری بارها و بارها تکرار می‌شود، آن وقت باعث تعجب می‌گردد و این ذهنیت را ایجاد می‌کند که شاید تعمدی در کار است!

 

با وجود این که باشگاه استقلال همواره بر تعامل و ارتباط مثبت با رسانه‌ها تاکید دارد، اما به نظر می‌رسد صدا و سیما برای برهم زدن این تعامل و رابطه دوستانه اصراری جدی دارد و روی آن پافشاری هم می‌کند!

بیشتر بخوانید:

رقم سرسام‌آور برای حفظ پاتوسی در استقلال


بسیار عجیب است که شبکه خبر تلویزیون خبری کذب و کاملاً دروغ را به مخاطبان خود القا و حقته می‌کند و مدعی می‌شود آیاندا پاتوسی برای تمدید قرارداد خود با باشگاه استقلال بیش از ۷۰۰ هزار دلار درخواست کرده است!!!


رسانه ملی آنهم بخش خبری آن باید محلی امن و قابل اطمینان برای انتشار اخبارصحیح و موثق باشد نه این که موضوعی کاملاً دروغ و نادرست در اخبار ورزشی منعکس شود. این بی دقتی و انتشار خبری دروغ برای باشگاه استقلال چاره‌ای باقی نمی‌گذارد به جز پیگیری رسمی و جدی از طریق مجاری قانونی زیرا به نظر می‌رسد تذکرات قبلی باشگاه استقلال کاملاً بی فایده بوده و اراده‌ای برای جلوگیری از پخش چنین شایعاتی وجود ندارد.

منبع: سایت باشگاه استقلال