افسر ارشد امنیتی منچستریونایتد از اقدام نیروهای نگهبانی اولدترافورد تقدیر و تشکر کرد و گفت: وین رونی هر شخصیت دیگری به هر حال همه باید به تساوی مقابل قانون قرار بگیرند.

سرویس ورزش مشرق – بازرسی بدنی وین رونی، ستاره با سابقه تیم فوتبال منچستریونایتد و تیم ملی فوتبال انگلیس بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های بریتانیایی داشته است، بلافاصله پس از منتشر شدن تصویری از لحظه بازرسی بدنی وین رونی توسط مامور حفاظت و بازرسی گیت شماره ۵ اولدترافورد بسیاری از هواداران منچستریونایتد از این اقدام انتقادکرده و این را توهین به پیشکسوتان منچستریونایتد دانسته‌اند. یکی از همین هواداران در صفحه توییتر خود نوشته است: چقدر امکان دارد وین رونی با خود یک بمب دست ساز داخل اولدترافورد بیاورد و بخواهد برای باشگاهی که همه زندگی او محسوب می‌شود، دردسر درست کند؟!

اما با گذشت زمان انتقادات تند و منفی فروکش کرد و فضا کمی منطقی‌تر شد، پل مت‌فورد افسر ارشد امنیتی شهر منچستر یونایتد اما به حضور در شیفت شبانه نگهبانان استادیوم قدیمی اولدترافورد از این تیم قدردانی کرده و اقدام انها را مورد ستایش قرار داده است. پس از چند دقیقه خود وین رونی نیز در صفحه اجتماعی خود با بازنشر این تصویر نوشت: من قبل از آنکه بازیکن منچستریا پیشکسوت آن باشم، یک شهروند هستم و این مامور وظیفه شناس کاملاً حق داشت که به وظیفه خود به درستی عمل کند. هواداران خود و منچستریونایتد را نیز به آرامش دعوت می‌کنم. پیروزی منچستریونایتد را تبریک می گویم و می دانم که منچستر بدون مورینیو اوضاع بهتری خواهد داشت.

منچستریونایتد در دومین تجربه مربیگری اوله گونار سولسشر، موفق شد با تک گل ماتیچ و دبل پل پوگبا برابر هادرسفیلد به پیروزی برسد تا این سرمربی نروژی در اولین حضور خود در اولدترافورد نیز طعم پیروزی را برابر هواداران یونایتد بچشد.