کد خبر 893209
تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۵

هشتگ #محاکمه_سیف که پس از برکناری سیف به راه افتاده بود، بار دیگر و پس از حکم رئیس جمهور برای او، در میان کاربران توییتر داغ شد.

به گزارش مشرق؛ شب گذشته خبری منتشر شد که ابتدا کسی آن را باور نمی‌کرد؛ حسن روحانی طی حکمی ولی الله سیف - رئیس کل سابق بانک مرکزی که به دلیل تصمیمات غلط و ایراد خسارات عظیم به نظام اقتصادی کشور برکنار شده بود - را به عنوان مشاور خود در امور پولی و بانکی برگزید! این اتفاق در شرایطی رخ داد که محسنی اژه ای سخنگوی قوه قضاییه چندی پیش اعلام کرد که دستگاههای نظارتی در ردیابی اخلال گران بازار ارز و سکه، از برخی دلالان به مدیران بانک ها و از آنها به سید احمد عراقچی - معاون سابق ارزی بانک مرکزی که هم اکنون در بازداشت به سر می‌برد - و سپس به ولی الله سیف رسیده اند که تحقیقات (بازجویی) از سیف نیز در جریان است.

هشتگ #محاکمه_سیف که پس از برکناری سیف به راه افتاده بود، بار دیگر و پس از حکم رئیس جمهور برای او، در میان کاربران توییتر داغ شد. تا کنون واکنش های کاربران به این تصمیم حسن روحانی متفاوت بوده است؛ برخی آن را پیشدستی رئیس جمهور برای مصونیت بخشی به سیف در برابر برخورد احتمالی قضایی با وی دانسته اند، برخی دیگر آن را به حمایت نمادین روحانی از تصمیمات ارزی و ... ولی الله سیف تعبیر کرده‌اند و عده ای نیز با توییت های طنازانه واکنش نشان داده‌اند.

در ادامه گزیده‌ای از واکنش‌های کاربران توییتر از نظرتان می‌گذرد: