کد خبر 878242
تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۷

فیلم مملو بود از شوخی های ایهام دار جنسی که همه را به شعف آورده بود چنان که اگر رقص ۲بازیگر اصلی وآن تیکه های جنسی از فیلم حذف شود اهرم دیگری برای پذیرش نشستن بر صندلی سینما وجود ندارد.

به گزارش مشرق، امیر ابراهیم رسولی فعال سیاسی ـ رسانه ای در کانال تلگرام خود نوشت: پرداختن به فیلم هزارپا که هم اکنون در اکران سینماهاست نه از باب حمایت است نه نکوهش آن بلکه سخن از فرآیندی ست که  نسل امروز را به خود مشغول کرده است.

به اقتضای فعالیت رسانه ای و پیشنهاد یکی از دوستان و البته با جمعی از اهالی رسانه به دیدن فیلم هزارپا رفتم. سالن تقریبا پر بود و در طول فیلم کمتر از هر ۵ دقیقه صدای خنده بلند بود.خنده ای که شامل همه میشد و من نیز ازین قاعده مستثنی نبودم .


فیلم مملو بود از شوخی‌های ایهام دار  جنسی که همه را به شعف آورده بود چنان که اگر رقص ۲ بازیگر اصلی و آن تیکه های جنسی از فیلم حذف شود اهرم دیگری برای پذیرش نشستن بر صندلی سینما وجود ندارد.

یادداشت دیگری از ابراهیم رسولی را بخوانید:

نگاهی به ترکیب هیئت رییسه مجلس دهم در سال سوم

تاجزاده سرطان اصلاحات

این فیلم امروز عالی فروخته و خواهد فروخت و بازیگر اصلی آن فهمیده تاوقتی در کارهایش به مقولات جنسی بپردازد پیروز  مادی سینمای ایران است.

امابه واقع تکلیف نسل امروزچیست؟

سینما نرود چه کند؟

بهانه ای براخندیدن را ازکجا بیاورد؟

فرهنگ سازی و پرداخت به سینمای غنی ایرانی به کنار، امروز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با دادن مجوز به چنین فیلمهایی ذائقه سازی نسل امروز را شکل میدهد، وقت مردم را پر میکند و گردش پول را در سینمای ایران جریان میدهد و جای همه این ویژگی ها را با واژه ای چون شرم و حیا درجامعه ایرانی و نسل امروز معاوضه کرده است.

دورهمی چند رفیق و طرح لطیفه ای که در آن ایهامی ست و موجبات شوخی وخنده را فراهم میکند با نشستن ۵۰۰ نفر کنار هم از کودک و نوجوان و جوان و میانسال و خنده دستجمعی به فلان مقوله محرک جنسی متفاوت است.

شاید بگویید بیخیال تو این وضع اقتصادی دور هم خوش باشیم ، باشه من باز هم اگر به دیدن هزارپا بروم خواهم خندید اما با همان رفقای دوران تحصیل و جوانی ، و البته به حال سینمای ایران و نسل امروز دلم خواهد  سوخت؛ اماحداقل  بدانیم با آینده ی فرهنگ و روح و روان ملت چه میکنیم.