کد خبر 852144
تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۶

رئیس کمیته داوران فوتبال گفت: درباره قضاوت زرگر در فینال جام حذفی باید فیلم بازی را ببینم.

به گزارش مشرق، فریدون اصفهانیان رئیس کمیته داوران در خصوص قضاوت حسین زرگر در بازی امروز استقلال مقابل خونه به خونه بابل گفت: من باید فیلم بازی را ببینم تا بتوانم در این باره نظر بدهیم.

وی در خصوص اینکه آیا این داور امروز از دنیای قضاوت خداحافظی کرده یا نه، گفت: نه، او هیچ خداحافظی نکرده و این مسئله صحت ندارد.

رئیس کمیته داوران در خصوص آماده‌سازی داوران برای لیگ برتر فصل آینده افزود: ما کلاس‌های متعددی قبل از شروع فصل برای داوران در نظر داریم. می‌خواهیم آموزش داوران را ادامه دهیم تا باز هم بتوانیم داوران خوبی داشته باشیم و سال به سال بهتر شویم.

اصفهانیان در پاسخ به این سؤال که آیا از جوانگرایی داوران رضایت داشتید و اینکه فصل آینده هم این روند را ادامه خواهید داد یا خیر، بیان داشت: یک زمان فقط چند داور محدود بازی استقلال و پرسپولیس را قضاوت می‌کردند اما امسال ۱۵ داور برای این دو تیم سوت زدند که خوب هم جواب دادند. البته باید بپذیریم که امکانات داوران زیاد نیست و حق‌الزحمه آنها کم است. آنها عاشقانه کار می‌کنند و به هر حال باید دیده شوند.

وی در مورد اینکه تاج در مشهد اعلام کرده که دو میلیون دلار از پول فدراسیون فوتبال بلوکه شده و بخشی از این پول سهم داوران است، گفت: بودجه‌ای که در اختیار فدراسیون فوتبال قرار دارد محدود است اما برای داوران هم هست. البته این بودجه آنچنانی نیست.

منبع: فارس