براساس اطلاعات به دست آمده، گروهی از عناصر تروریستی جبهه النصره حملات سنگین زمینی خود را از مزارع بروما در غرب شهرک « کفریا» علیه ایستگاه دفاعی نیروهای مردمی انجام دادند.

به گزارش مشرق، شهرک های محاصره شده الفوعه و کفریا در شمال استان ادلب پس از چند روز حملات سنگین خمپاره ای که منجر به شهادت چند تن از مردم و خسارت های سنگین شد، امروز شاهد حملات زمینی عناصر تروریستی بود.

نقشه میدانی از آخرین تحولات شمال ادلب پس از حمله سنگین تروریست ها

براساس اطلاعات به دست آمده، گروهی از عناصر تروریستی جبهه النصره حملات سنگین زمینی خود را از مزارع بروما در غرب شهرک « کفریا» علیه ایستگاه دفاعی نیروهای مردمی انجام دادند.

هلاکت تروریست ها در شمال ادلب

نیروهای مردمی شهرک کفریا مستقر در ایستگاه دفاعی غربی در همان گام نخست توانستند تحرکات تروریست ها را در این محور رصد کنند و به سرعت برای جلوگیری از پیشروی آنان وارد عمل شدند.

گزارش دیگری از مشرق را بخوانید:

فرود خمپاره‌های تروریست‌ها در مدارس فوعه و کفریا/ هلاکت ۱۳ فرمانده ارشد میدانی تروریست‌ها در حملات هوایی جنگنده‌های روس + تصاویر و نقشه میدانی

پس ار درگیری های سنگین 3 ساعته، نیروهای مردمی شهرک کفریا با عقب راندن تروریست ها موفق شدند حملات را در این محور قطع کنند؛ در جریان این درگیری ها حدود 18 تن از تروریست ها به هلاکت رسیدند.

هلاکت تروریست ها توسط نیروهای مردمی شهرک کفریا

نیروهای مردمی در جریان ناکام گذاشتن تلاش عناصر تروریستی برای نفوذ به شهرک کفریا، مقادیر زیادی از تجهیزات نظامی تروریست ها را به غنیمت گرفتند؛ تروریست ها پس از متحمل شدن خسارت سنگین به مزارع بروما متواری شدند.

تجهیزات به غنیمت گرفته شده توسط نیروهای مردمی

گزارش دیگری از مشرق را در این رابطه بخوانید:

تحولات میدانی سوریه در سالی که گذشت/ چند درصد از خاک سوریه در اشغال گروه‌های تروریستی است؟ + آخرین نقشه میدانی

خواندن نماز میت برای شهدای نیروهای مردمی شهرک کفریا

به گزارش مشرق، در جریان درگیری های امروز، یک تن از نیروهای مردمی مدافع شهرک کفریا به نام « سامر شحیده» به شهادت رسید.

پیکر شهید نیروی مردمی کفریا
هلاکت تروریست ها