در شب حذف اولین تیم انگلیسی از فصل جاری لیگ قهرمانان اروپا، منچسترسیتی با وجود شکست صعود کرد.

به گزارش مشرق، در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا و در دیدار برگشت از ساعت 23 و15 دقیقه دو دیدار برگزار شد که تاتنهام در ورزشگاه ومبلی به مصاف یوونتوس رفت و من سیتی در اتحاد میزبان بازل بود.

تاتنهام  یک- یوونتوس 2

در مهم‌ترین بازی، یوونتوس در خانه تاتنهام به برتری 2 بریک رسید و با توجه به تساوی 2 بر 2 در بازی رفت با نتیجه مجموع 4 بر 3 به دور بعد رسید. در حالی که گل مین کره‌ای در دقیقه 39، تاتنهام را پیش انداخته بود، یوونتوس با طوفان 3 دقیقه‌ای‌اش توسط ایگواین در دقیقه 64 و دیبالا در دقیقه 67 به گل رسید و برتری 2 بریک را رقم زد تا پوچتینو به نوعی مغلوب هموطنان آرژانتینی اش شود. (فیلم خلاصه دیدار تاتنهام و یوونتوس)

اتفاق مهم بازی، نادیده گرفته شدن یک پنالتی واضح یوونتوس در نیمه اول بود که البته با توجه به صعود شاگردان آلگری، تاثیرگذار نشد.

من سیتی یک - بازل 2

در دیگر بازی، منچسترسیتی که با توجه به برتری 4 بر صفر بازی رفت در زمین بازل خیال راحتی بابت صعود داشت در خانه و در غیاب چند مهره کلیدی خودش 2 بریک شکست خورد اما صعود کرد. (فیلم خلاصه دیدار منچسترسیتی و بازل)

ژسوس در دقیقه 8 سیتی را پیش انداخت اما بازل توسط الیونسی در دقیقه 17 و لانگ در دقیقه 72 به گل رسید و پیروز شد. در نهایت منچسترسیتی با برتری مجموع 5 بر 2 به جمع 8 تیم برتر رسید.