از منظر قانون و مقررات کشورمان هرگونه گفتگو با رسانه هایی که ضدیت آنها با جمهوری اسلامی آشکار است یک عمل مجرمانه به حساب می آید و یقیناً مسئولان مربوطه می توانند و باید این افراد را تحت پیگرد قانونی قرار دهند.

گروه ورزشی مشرق - حسین معدنی سرمربی سابق تیم ملی که در طول مسابقات جام جهانی والیبال چندین نوبت درگفت و گو با شبکه تلویزیونی صدای آمریکا شرکت کرده بود این بار به شبکه تهران دعوت شد تا بعنوان کارشناس در رسانه ملی کشور نیز صحبت کند.
در طول ماه های اخیر تعدادی از ملی پوشان و اهالی ورزش کشور در گفت و گوهای تلفنی و حضوری با ارگان مطبوعاتی وزارت امورخارجه آمریکا شرکت کردند که یکی از نمونه های عجیب آن گفت و گوی دسته جمعی تیم ملی تیراندازی با کمان بود.
اهالی ورزش بویژه آنهایی که در داخل ایران زندگی می کنند کم و بیش از مواضع VOA مطلع هستند و اینکه چرا با وجود دشمنی آشکار این شبکه با جمهوری اسلامی همچنان با ضدانقلابی ترین رسانه دنیا مصاحبه می کنند را خود آنها باید پاسخگو باشند و البته نهادهای نظارتی، اما تعجب از این است که رسانه ملی چطور به خود اجازه می هد از افرادی دعوت کند که بدون در نظر گرفتن مصالح کشور، حاضر به همکاری با دشمنان قسم خورده این نظام هستند.
 
 

باید دید شبکه تهران برای دعوت از مهمانان برنامه های ورزشی چه معیارهای دارد و آیا رسانه ملی از بین این همه ورزشکار و مربی والیبال حتما باید کارشناس صدای آمریکا را دعوت کند؟  
ناگفته نماند از منظر قانون و مقررات کشورمان هرگونه گفتگو با رسانه هایی که ضدیت آنها با جمهوری اسلامی آشکار است یک عمل مجرمانه به حساب می آید و یقیناً مسئولان مربوطه می توانند و باید این افراد را تحت پیگرد قانونی قرار دهند.