مسئولان هندبال عراق به سنگربان تیم ملی ایران پیشنهادی وسوسه انگیز داده‌اند.

به گزارش مشرق، سعید برخورداری، دروازه‌بان اصفهانی تیم ملی هندبال ایران در جریان رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا به صورت قرضی به تیم پلیس عراق پیوست و در ترکیب این تیم عملکرد خوبی داشتند. در این مسابقات که به میزبانی هند برگزار می‌شد، تیم پلیس عراق با حضور سنگربان ایرانی توانست عنوان پنجمی را به خود اختصاص دهد.

در پایان این مسابقات و با توجه به درخشش خیره کننده سعید برخورداری در ترکیب نماینده عراق مسئولان این کشور پیشنهادی وسوسه‌انگیز را به این بازیکن داده‌اند. آنها در درخواست‌های جداگاه از برخورداری خواسته‌اند که به بازی در تیم‌های باشگاهی و حتی تیم ملی عراق هم فکر کند. آنها عنوان کرده‌اند که شرایط را برای دریافت پاسپورت عراقی برای این بازیکن فراهم خواهند کرد تا مشکلی برای حضور در تیم‌های باشگاهی و ملی عراق نداشته باشد. 

گفته می‌شود با توجه به پایین بودن دستمزد هندبالیست‌های ایرانی در لیگ برتر، عراقی‌ها پیشنهاد مالی چشمگیری هم به مطرح‌ کرده‌اند که دروازه‌بان تیم ملی ایران را هم وسوسه کرده است. حالا باید منتظر ماند و دید که سنگربان فعلی تیم هندبال سپاهان در پایان این دوره از رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور چه تصمیمی برای آینده خود خواهد گرفت.

منبع: فارس