اگر از مسئله نیامدن تماشاگران در بازی پرسپولیس و سایپا به ورزشگاه آزادی بگذریم یک نکته قابل تحسین در این بازی چاپ عکس سردار شهید "حسن مقدم" روی پیراهن این بازیکنان و گرامی داشت یاد و نام این سرباز دلاور سپاه اسلام بود.

گروه ورزشی مشرق –  اما ظاهرا این حرکت مدیران باشگاه پرسپولیس به مذاق برخی ها خوش نیامده و هجمه ای را علیه این اقدام ارزشی به راه انداخته اند.
صبح امروز روزنامه ورزشی تماشا با انتشار مطلبی با عنوان " ادامه رویارویی رویانیان با شهرداری" با زیر سوال بردن این کار پسندیده پرسپولیسی ها آن را خارج از عرف فوتبال و یک مسئله سیاسی و در عین حال در تضاد با منافع شهرداری دانست.
 
 

این روزنامه در ادامه این مطلب با طرح این موضوع که باشگاه پرسپولیس با چاپ تصویر این سردار شهید خود را در مقابل شکایت شهرداری مصون کرده، این اقدام ارزشی را که در گذشته بارها توسط باشگاه های دیگر هم صورت گرفته بازی مدیرعامل پرسپولیس قلمداد کرده است.
در ادامه، تماشا مخالفت فیفا با این اقدامات را متذکر شده و چنان وانمود کرده که انگار در هیچ کجای دنیا چنین اتفاقاتی رخ نمی دهد در صورتی که فراموش کرده همین چند روز پیش فدراسیون جهانی فوتبال اعلام کرد بازیکنان تیم ملی انگلیس می توانند در دیدار دوستانه مقابل اسپانیا، برای یادبود سربازان کشته شده این کشور، از بازوبندهای مشکی که عکس گل خشخاش روی آن نقش بسته استفاده کنند.
 

استفاده نکردن پرسپولیسی ها از نشان و لوگوهای شهرداری و بانک شهر روی پیراهن این تیم دعوایی است که می تواند در مراجع مربوطه به آن پرداخته شود و شهرداری اگر حقی در این زمینه داشته باشد حتما آن را استیفا خواهد کرد؛ اما اینکه چرا برخی در این وانفسای ضد فرهنگی در فوتبال انجام چنین اقدامات ارزشی را مورد هجمه قرار می دهند جای بسی تامل دارد.