کد خبر 782105
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۷

هافبک فرانسوی تیم فوتبال بایرن مونیخ در اقدامی در خور تحسین به برادرش برای ادامه دادن به حرفه‌ خود کمک کرد.

به گزارش مشرق، زندگی حرفه‌ای فرانک ریبری تحت تأثیر جنجال‌هایی قرار گرفته که اغلب آنها از جمله متهم شدنش به تلاش برای برکناری کارلو آنچلوتی از سرمربیگری بایرن مونیخ، منفی بوده است. این بار اما ریبری مسبب یک کار خیر شده است، کاری که تا پیش از این جز خودش و مدیر برنامه‌هایش شخص دیگری از آن مطلع نبود.

به گزارش نشریه مارکا، ریبری با پرداخت 40 هزار یورو به یک باشگاه دسته دومی در فرانسه به نام آویرون بایون، به برادرش استیون کمک کرده است به دوران بازیگری‌اش در این تیم ادامه دهد.

در کتابی به قلم کریستوف هوتو، مدیر برنامه‌های فرانک ریبری، او به اقدام خیرخواهانه هافبک فرانسوی باواریایی‌ها پس از آنکه تیم قبلی استیون به دلیل ورشکستگی با او قطع همکاری کرده بود، اشاره داشته است. هوتو با فاش کردن این موضوع که فرانک ریبری از او خواسته است برای برادرش یک تیم جدید پیدا کند، به نقل از هافبک پیشین تیم ملی فرانسه نوشته است: من از اوضاع برادرم به شدت ناراحتم. برادر من برای اینکه زندگی آبرومندی داشته باشد حداقل باید 2 هزار و 500 یورو در ماه درآمد داشته باشد.

هوتو در ادامه با اعلام اینکه برای محقق کردن خواسته ریبری با باشگاه آویرون بایون وارد مذاکره می‌شود، نوشته است: در قراردادی که استیون می‌بست، برای او باید 33 هزار یورو حقوق در نظر گرفته می‌شد اما فرانک 40 هزار یورو به آویرون بایون پرداخت.

با وجود تلاش ریبری برای تداوم دوران بازیگری برادر جوانترش، استیون به زحمت 3 بازی برای این تیم انجام داد چون مصدوم شد.

منبع: تسنیم