کد خبر 769633
تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۷

مسئولان فدراسیون هندبال به دنبال یک مربی سرشناس فرانسوی برای هدایت تیم ملی ایران هستند.

به گزارش مشرق، گفته می‌شود مسئولان فدراسیون هندبال ایران برای انتخاب سرمربی تیم ملی که پیش از این رحیمی به عنوان رئیس تاکید کرده بود باید خارجی و درجه یک باشد، اقدامات اولیه خود را انجام داده و به جمع‌بندی‌هایی هم رسیده‌اند.

بر این اساس هندبال ایران روی گزینه‌ای فرانسوی که در هندبال دنیا بسیار خوش‌نام و با سابقه است توافق کرده‌اند. این گزینه فرانسوی که گفته می‌شود با تضمین جهانی و المپیکی کردن هندبال ایران هدایت تیم ملی را برعهده خواهد گرفت در لیگ کشور خود که یکی از بهترین لیگ‌های حال حاضر جهان است مقام‌های درخوری به دست آورده است. گزینه مدنظر فدراسیون ایران اخیراً با درخششی که داشت به بهترین مربی فصل بدل شد.

 علیرضا رحیمی، رئیس کنونی فدراسیون هندبال اصرار بر استعفا از سمت خود دارد، اما این استعفا تاکنون از سوی مسئولان وزارت ورزش پذیرفته نشده است. اهالی هندبال توقع دارند که مسئولان ورزش کشور با حمایت‌های بیشتر از این رشته شرایط حضور این مربی سرشناس در تیم ملی را فراهم کنند، چراکه به نظر می‌رسد هندبال ایران با داشتن بیش از 10 لژیونر در سطح یک هندبال اروپا توان حضور در جام‌جهانی و المپیک را دارد.

منبع: فارس