کد خبر 751669
تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۰

درحالی این روزنامه امروز تصویری کاریکاتوری ازظریف ارائه داد که فردای تصویب برجام با طرحی قابل توجه وی را در ردا و قامت امیرکبیر به نمایش گذاشت و در یادداشت اول خود ظریف را «‌امیرکبیرعصرما» خواند.

سرویس سیاست مشرق - به نظر می‌رسد روزنامه‌های زنجیره‌ای اصلاح‌طلب را بایستی جزو کم‌حافظه‌ترین رسانه‌ها به حساب آورد. نگاهی به برخی تیترهای گذشته این روزنامه‌ها با امروز و تناقض‌های آن این مسئله را اثبات می‌کند. کم حافظه‌گی این رسانه‌ها را نیز می‌توان به دلیل چرخش منفعت‌گرایانه آنان در مورد اخبار و اطلاعات روز دانست.

یکی از این موارد بسیار جالب توجه تیتر روزنامه آفتاب یزد امروز ۲۸ تیرماه است. این روزنامه امروز با ارائه تصویری کاریکاتوری از محمد جواد ظریف مواضع اخیر وزیر خارجه کشورمان درباره برجام را دلواپسانه خواند و با تیتر «دلواپسی ظریف» روی پیشخوان روزنامه‌فروشی‌ها ظاهر شد.

درحالی این روزنامه امروز تصویری کاریکاتوری از ظریف ارائه داد که فردای تصویب برجام با طرحی قابل توجه وی را در ردا و قامت امیرکبیر به نمایش گذاشت و در یادداشت اول خود ظریف را «‌امیرکبیرعصرما» خواند.

حال که برجام توسط کشورهای غربی از جمله امریکا زیر پا گذاشته شده و آمریکایی‌هایی برای اجرای آن دبه درآورده‌اند، ظریف در نیویورک به تکاپو افتاده تا دستاورد دیپلماتیک خود را حفظ کند و گاهی نسبت به موضع طرف مقابل درباره این سند هسته‌ای هشدار می‌دهد. حال روزنامه زنجیره‌ای آفتاب یزد این رویکرد ظریف را برنتابیده و وی را دلواپس خوانده است.

نظر شما در مورد این دو طرح روزنامه زنجیره‌ای آفتاب یزد چیست؟

۲۸ تیرماه سال ۱۳۹۶

۲۳ تیرماه سال ۱۳۹۴