آخرین تحولات میدانی از شهر رقه حاکیست، نیروهای دموکراتیک کرد از صبح امروز عملیات را در محله « سباحیه» در محور غربی شهر علیه عناصر تروریستی داعش ادامه دادند.

به گزارش مشرق، آخرین تحولات میدانی از شهر رقه حاکیست، نیروهای دموکراتیک کرد از صبح امروز عملیات را در محله « سباحیه» در محور غربی شهر علیه عناصر تروریستی داعش ادامه دادند و پس از درگیری های سنگین توانستند محله « رومانیه» را به تصرف خود در بیاروند.

در ۲۴ ساعت گذشته درگیری های شدیدی در ورودی های غربی محله رومانیه گزارش شد و تروریست ها درصدد بودند با چند انتحاری از پیشروی نیروهای کرد در این محله جلوگیری کنند اما در نهایت با متحمل شدن خسارت فروان مجبور به عقب نشینی شدند.

** برای مشاهده اندازه اصلی و جزئیات بیشتر روی نقشه کلیک کنید**

با پاکسازی این محله، تروریست ها در محله « هاتین» از محور شمالی و غربی و همچنین در شمال محله رومانیه ( مجتمع مسکونی نظامیان، منطقه سواری کاری و ایستگاه برق) در محاصره قرار گرفتند.

روز گذشته، تروریست ها از محور شرقی، حملاتی را برای بازپس گیری مناطق آزاد شده د ر روستای « ابوقباب» انجام دادند که نیروهای دموکراتیک کرد با هلاکت ۲۵ تروریست و چند خودروی انتحاری موفق به دفع حملات شد.

عناصر تروریستی در محور شمالی هم حملات گسترده ای را علیه مواضع نیروهای کرد در کارخانه شکر انجام دادند که با مقاومت نیروهای دموکراتیک کرد، ناکام ماندند. در این درگیری ها، ۴ انتحاری داعش قبل ار رسیدن به مواضع نیروهای کرد، منهدم شدند.

از سویی دیگر تلاش تروریست ها در محله المشلب به شکست انجامید و نیروهای دموکراتیک کرد توانستند با دفع چند ساعته، تروریست ها را تا مرکز شهررقه عقب برانند.