کد خبر 730180
تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۹

نمایندگان کشورمان در دومین روز از رقابت‌های جودوی نابینایان و کم‌بینایان قهرمانی آسیا - اقیانوسیه صاحب یک مدال طلا، یک نقره و 2 برنز شدند.

به گزارش مشرق، به نقل از کمیته ملی پارالمپیک، در دومین روز از مسابقات قهرمانی آسیا - اقیانوسیه که در ازبکستان در حال برگزاری است احسان موسی‌نژاد در وزن 100- کیلوگرم با کسب 2 پیروزی متوالی مقابل حریفانی از تایلند به عنوان قهرمانی دست یافت.

امید جعفری دیگر نماینده کشورمان در وزن 81- کیلوگرم پس از استراحت در دور نخست، توشیف نماینده ازبکستان را ضربه کرد و به فینال راه یافت، اما در این مرحله مقابل حریف مطرح خود از کره جنوبی شکست خورد و به نشان نقره رسید.

محمدعلی شنانی نیز که در بازی‌های کشورهای اسلامی مدال نقره کسب کرده بود در وزن 90- کیلوگرم در دور نخست نماینده کره جنوبی را ضربه کرد، در دور دوم اگرچه برابر جودوکار ازبکستانی به تساوی رسیده بود، اما با رای داوران بازنده اعلام شد و به دیدار رده‌بندی رفت و با پیروزی برابر جودوکاری از تایلند به مدال برنز دست یافت.

محمدرضا خیراله‌زاده هم در وزن 100+ کیلوگرم پس از استراحت دور اول به مصاف ازبکستان رفت و شکست خورد و به دیدار رده‌بندی رفت و در این مرحله مقابل نماینده عراق پیروز شد و گردن آویز برنز گرفت.

بدین ترتیب تیم ملی جودوی نابینایان و کم‌بینایان کشورمان با کسب 2 مدال طلا، یک نقره و 3 برنز، برای نخستین بار در رده سوم آسیا قرار گرفت.

برچسب‌ها