مجری برنامه انتخاباتی روحانی، کارگران معترضی را که در اعتراض به اقدامات دولت، در حضور روحانی شعار داده بودند را به خُرد کردن دهان، تهدید کرد.

 سرویس سیاست مشرق - ادبیات غیرمحترمانه رئیس‌دولت یازدهم در دوران 4 ساله مدیریت خود در مواجهه با مردم و منتقدان کار دست دولت داد؛ پیش از این بارها شاهد بودیم که حسن روحانی مخالفان خود را با "ادبیات بی‌ادبانه" نظیر جیب بر و کم سواد و بی شناسنامه و برید به جهنم و ... مورد خطاب قرار می‌داد.

طی سال‌های گذشته این ادبیات دور از شان به سایر مسئولان نیز سرایت کرد و تا آنجایی پیش رفت که قاضی زاده هاشمی وزیر دولت روحانی،‌ فرمانداری را که یک سؤال ساده از او کرده بود را "بی شعور" خطاب کرد.

عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی نیز که از ابتدا درخواست‌های مردم را با کلماتی چون مزخرف پاسخ می‌گفت نیز چندی پیش به جرگه توهین کنندگان به مردم پیوست و در پاسخ به انتقادی از جانب یکی از هموطنان که به افزایش سرسام آور هزینه پارکینگ های فرودگاهی اعتراض داشت، با لحن تندی جواب وی را داد.

در ادامه سلسله توهین‌های دولت روحانی به مردم در جدیدترین اقدام، صبح امروز در مراسمی که با عنوان روز کارگر برگزار شده بود، عده ای از کارگران با انتقاد از وضعیت اقتصادی و معیشتی خود در حضور رئیس جمهور اعتراض کرده و شعارهایی نظیر «عزا عزاست امروز - روز عزاست امروز- زندگی کارگر رو به فناست امروز» سر دادند.

پس از این شعارها،‌ مجری برنامه به این درخواست کارگران واکنش نشان داد و آن‌ها را با بدترین ادبیات تهدید کرد. وی با بیان اینکه کارگرانی که شعار می‌دادند "مزدور" هستند با ادبیات تهدید آمیز از خرد کردن دهان آن‌ها سخن گفت.

همچنین در حاشیه سخنرانی انتخاباتی روحانی به مناسبت روز کارگر در حرم امام کارگران بیکار شده کارخانه‌های بزرگ در بیرون حرم امام راحل با شعارهایی به عملکرد دولت یازدهم و وزارت کار اعتراض کردند.