با وجود تاکید معاون رسانه ملی بر زنده بودن مناظرات نامزدها، سخنگوی وزارت کشور از تصویب عدم پخش زنده مناظرات نامزدها در کمیسیون بررسی تبلیغات انتخابات خبر داد.

به گزارش مشرق؛ از مدت ها قبل خبرهایی به گوش می رسید که رئیس جمهور روحانی با حضور در مناظرات زنده تلویزیونی مخالفت کرده است و این موضوع به چالشی برای دست اندرکاران تدارک برنامه تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری در رسانه ملی تبدیل شده بود.

اما امروز با وجود تاکید معاون رسانه ملی بر زنده بودن مناظرات نامزدها، سخنگوی وزارت کشور از تصویب عدم پخش زنده مناظرات نامزدها در کمیسیون بررسی تبلیغات انتخابات خبر داد.

این اتفاق و لغو مناظرات زنده نامزدها در شرایطی رخ داده است که رسانه ملی در آستانه انتخابات به ستاد مجازی دولت روحانی تبدیل شده و از نشست خبری تا سخنان حسن روحانی و افتتاح های پرتعداد هفته های اخیر را بصورت زنده و مستقیم در زمان های طولانی پوشش می دهد؛ اقدامی که با انتقادات بسیاری همراه بوده است.

با توجه به کارنامه چهارساله روحانی که به اعتراف رسانه های حامی دولت، جدی ترین رقیب وی در انتخابات پیش روست؛ نظر شما درباره فشار دولتی ها و این تصمیم کمیسیون تبلیغات مبنی بر عدم پخش زنده مناظرات چیست؟