مدیر کل روابط عمومی آستان قدس رضوی از بهره برداری مجتمع مسکونی 36 واحدی شهدای مدافعان حرم تهران با حضور تولیت آستان قدس رضوی خبر داد.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، محمد امین توکلی زاده در گفت و گو با آستان نیوز، با اعلام این خبر گفت: مجتمع مسکونی 36 واحدی شهدای مدافع حرم مشتمل بر 6 قطعه مسکونی با زیربنایی به وسعت بیش از 23 هزار و 700 متر مربع در زمینی به مساحت 1080 متر مربع توسط آستان قدس رضوی احداث شده و برای بهره برداری خانواده های مدافع حرم تحویل می‌شود.
 
وی با بیان اینکه این اقدام در راستای ارج نهادن به جایگاه شامخ خانواده شهدای مدافع حرم و با دستور تولیت آستان قدس رضوی انجام شده است، اظهار کرد: شهدای مدافع حرم همچون شهدای دوران دفاع مقدس گرامی هستند، این عزیزان مجاهدانی فی سبیل الله هستند که برای دفاع از حرم اهل بیت(ع) و حفظ جبهه مقاومت، جان خود را کف دست گرفتند و به خانواده این شهدا برای اینکه خداوند افتخار شهادت در راه اسلام را به عزیزان آن‌ها عنایت کرده است، باید تبریک گفت.
 
مدیر کل روابط عمومی و امور رسانه آستان قدس رضوی گفت: تا هنگامی که روحیه مقاومت، ایثار و شهادت در میان جوامع مسلمین جاری و ساری است، قطعاً توطئه‎ها و دسیسه‎های شوم استکبار راه به جایی نخواهد برد.
 
در خور اشاره است؛ واحدهای مجتمع مسکونی 38 واحدی شهدای مدافع حرم واقع در منطقه باقر شهر تهران امروز دوشنبه 9 اسفندماه با حضور تولیت آستان قدس رضوی به بهره برداری خواهد رسید.