کد خبر 692240
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۹

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: در پی وزش باد و کولاک موضعی تا اطلاع ثانویه آزادراه زنجان ـ قزوین مسدود شده است.

به گزارش مشرق، ایرج دست‌نشان اظهار کرد: وزش باد و کولاک موضعی پدیده غالب در برخی از محورهای استان زنجان است.

وی با اشاره به اینکه آزادراه زنجان – قزوین نیز هم‌اکنون شاهد کولاک موضعی است، افزود: این پدیده موجب کاهش دید افقی در این محور شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان با اشاره به اینکه وزش باد و کولاک موضعی موجب کاهش دید افقی در محور آزادراه زنجان – قزوین شده است، تصریح کرد: به دلیل کاهش دید افقی این محور تا اطلاع ثانویه مسدود است و محور ترانزیت زنجان به ابهر به عنوان محور جایگزین برای تردد پیش‌بینی شده است.

وی از مسافران و رانندگان خواست از ترددهای غیرضروری در محورهای استان زنجان خودداری و درصورت لزوم سفر، مسافران تجهیزات ایمنی را با خود به همراه داشته باشند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان با بیان اینکه ماموران راهداری در محورهای استان زنجان در تلاش برای ارائه خدمات به مسافران و جلوگیری از انسداد محورها هستند، تاکید کرد: مسافران پیش از آغاز سفر با برقراری ارتباط با مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان از وضعیت محورها اطلاع پیدا کنند.

دست‌نشان افزود: شماره 1816 به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی به هم‌استانی‌های گرامی در زمینه وضعیت محورهای استان زنجان است.