کد خبر 627889
تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۶

تنیسور های برتر جهان با شکست حریفان‌شان به یک چهارم نهایی تنیس اپن آمریکا صعود کردند.

به گزارش مشرق، مرحله یک هشتم نهایی تنیس اپن آمریکا دوشنبه شب پیگیری شد. در مهم‌ترین بازی اندی ماری برابر دیمتروف بلغاری قرار گرفت و به راحتی حریفش را شکست داد. این دیدار در ست نخست شش بر یک و در ست های دوم و سوم با نتیجه مشابه شش بر دو پایان یافت.

در دیگر بازی استن واورینکا سه بر یک مارچنکو اوکراینی را شکست داد. این بازی در ست نخست شش بر چهار به نفع مرد شماره سه جهان پایان یافت. ست دوم با نتیجه شش بر یک به پایان رسید و ست سوم با نتیجه هفت بر شش به نفع مارچنکو به پایان رسید. در ست چهارم واورینکا شش بر سه پیروز شد و در نهایت توانست به دور بعد صعود کند.

خوان مارتین دل پوترو آرژانتینی برابر تیم اتریشی قرار گرفت. این بازی در ست دوم به علت آسیب دیدگی تنیسور اتریشی متوقف شد. "تیم" مجبور شد از ادامه بازی انصراف دهد. دل پوترو در ست نخست شش بر سه پیروز شده بود و در ست دوم نیز سه بر دو از حریفش پیش بود.

کی نیشیکوری نیز سه بر صفر کارلوویچ کروات را شکست داد.

در بخش بانوان نیز سرنا ویلیامز دو بر صفر شاودوا را مغلوب ساخت و به یک چهارم صعود کرد. تنیسور شماره یک جهان شش بر دو و شش بر سه پیروز شد. اما خواهرش ونوس ویلیامز نتوانست برابر پلیسکووا اهل چک پیروز شود و دو بر یک شکست خورد.
منبع: ایسنا