کد خبر 60416
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۱:۲۱

فرد کلاهبرداری که خود را نماینده مجری سرشناس برنامه‌های کودک (عمو پورنگ) در شهرستان دورود معرفی کرده و از این طریق اقدام به کلاهبرداری و اخاذی از مردم می‌کرد، از سوی ماموران پلیس شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش گروه خواندنی های مشرق. محمودرضا جعفری، بازپرس دادگستری شهرستان دورود و قاضی پرونده گفت: متهم 30 ساله و اهل شهرستان مشهد طی چند روز گذشته با حضور در شهر دورود و معرفی خود به عنوان نماینده عمو پورنگ اقدام به فروش بیش از 2 هزار بلیت 40 هزار ریالی برای شرکت در مراسم جنگ کودک برای روز جمعه در این شهرستان کرده بود.
جعفری اظهار کرد: این فرد در این مدت با استفاده از این همین ترفند به صورت مجانی در یکی از مراکز اقامتی شهر مستقر شده و با تهیه بنرهای تبلیغاتی و وعده پرداخت این هزینه‌ها پس از برگزاری مراسم، مبالغ هنگفتی را از افراد اخاذی کرده بود.
 وی تصریح کرد: این فرد براساس انتشار خبری در این خصوص و بررسی ماموران پلیس، شناسایی و مورد تحقیق قرار گرفت که با مشخص شدن واقعیت ماجرا و شیوه کلاهبرداری، در حال حاضر با داشتن ده‌ها شاکی خصوصی و عمومی در بازداشت به سر می‌برد.
متهم این پرونده در مشهد نیز با چنین طرحی و فروش بلیت‌های 100 هزار ریالی برنامه عموپورنگ، میلیون‌ها ریال از مردم کلاهبرداری و پیش از موعد مقرر برای اجرای برنامه، اقدام به فرار از مشهد کرده و با حضور در دورود، بار دیگر با این شیوه از مردم به کلاهبرداری ادامه داده است.