کد خبر 582280
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۰

حمله شدید جنگنده‌های روسیه و سوریه به مواضع تروریست‌ها در استان ادلب، بیش از ۷۰ کشته از تروریست‌ها بر جای گذاشت. همزمان تروریست‌ها نیز شهرک‌های محاصره‌شده فوعه و کفریا را گلوله‌باران می‌کنند.

 به گزارش مشرق، دوشنبه‌شب (دیشب) جنگنده‌های سوری و روسی حملات وسیعی به مواضع تروریست‌های جبهه النصره و احرارالشام در استان ادلب آغاز کردند.

در این حملات هوایی پایگاه‌های نظامی عناصر تروریستی، مناطق شمالی، البیطره، شیخ تلت شهر ادلب هدف قرار گرفت و بیش از 38 نفر از تروریست‌ها کشته و بیش از 90 تن دیگر زخمی شدند.

جنگنده‌ها بیش از 12 بار مواضع تروریست‌ها را هدف قرار دادند.

خبرها حاکیست آمار تلفات تروریست ها به دلیل غافلگیر شدن بیش از حد معمول است.

بر اساس اطلاعات به دست آمده از شهر ادلب که به دست «بین‌الملل فارس» رسیده، فرماندهان گروه‌های تروریستی اقدام به تخلیه پایگاه‌های خود در شهر کرده‌اند.

همزمان تعداد زیادی از عناصر تروریستی به همراه تجهیزات سنگین برای تلافی عملیات شب گذشته ارتش به سمت شهرک های (بنش و معره مصرین) در حومه دو شهرک الفوعه و کفریا حرکت کردند.

همزمان با لشکرکشی تروریست‌ها به سمت الفوعه و کفریا، تروریست ها در اطراف دو شهرک‌ اقدام به شلیک دهها خمپاره و موشک کردند که در همان دقایق اولیه یک دختربچه به نام «حنین مصطفی امین» یک ساله و نیمه، اهل فوعه به شهادت رسید.

همزمان با تحرکات تروریست‌ها و حملات خمپاره‌ای و موشکی آنان تمامی نیروهای مردمی در دو شهرک به حال آماده‌باش کامل در آمدند.

بامداد امروز جنگنده‌های روسی و سوری مجددا وارد آسمان استان ادلب شدند و مناطقی را بمباران کردند. طبق گزارش «بین‌الملل فارس»، فرودگاه نظامی ابوالظهور در شهرک معره النعمان و منطقه فیلون از جمله این اهداف بود. تلفات تروریست ها به 70 تن رسید و زخمی ها بیش از 100 نفر گزارش شده است.
منبع: فارس