کد خبر 577776
تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۲

بروزرسانی iOS 9.3.2 مدتی است که برای کاربران محصولات اپل ارائه شده است. پس از ارائه‌ این بروزرسانی، کاربران زیادی که از آیپد پرو ۹.۷ اینچی استفاده می‌کردند، گزارشاتی مبنی بر وجود مشکل در مراحل بروزرسانی اعلام کردند که اپل نیز پس از پی بردن به این اشکالات، به طور موقتی ارائه‌ این بروزرسانی را برای آیپد پرو ۹.۷ اینچی متوقف کرد.

 به گزارش مشرق، بروزرسانی‌های مداوم نرم‌افزاری برای ‌همه‌ی دستگاه‌ها، یکی از نقاط قوت اپل در برابر شرکت‌های رقیب است. این شرکت تا مدت‌های زیاد پشتیباین نرم‌افزاری کاملی از محصولات خود دارد. اخیرا بروزرسانی جدیدی برای سیستم‌عامل iOS توسط این شرکت ارائه شده که طبق گزارشاتی که از طرف کاربران برای اپل ارسال شده، این بروزرسانی مشکلاتی را برای آیپد پرو آنها بوجود آورده است.
 
یک روز پس از ارا‌ئه‌ی رسمی بروزرسانی iOS 9.3.2، گزارشاتی از طرف کاربران آیپد پرو ۹.۷ اینچی برای اپل ارسال شد. این کاربران عنوان می‌کردند که در زمان بروزرسانی به نسخه‌ی جدید، دستگاه آنها دچار مشکل می‌شده و پس از راهنمایی‌هایی که سیستم به آنها می‌داده است، دستگاه خود را به iTunes متصل کرده‌اند اما مشکل هم‌چنان باقی بوده است.

پس از تلاش‌های بسیار، پیامی مبنی بر تماس با مرکز پشتیبانی اپل برای کاربران ارسال می‌شده و از آنها خواسته می‌شده تا دستگاه خود را برای بررسی‌های بیشتر به این مراکز ارسال کنند. دلیل اشکالات پیش آمده هنوز مشخص نیست اما اپل برای جلوگیری از اتفاقات مشابه برای دیگر کاربران آیپد پرو ۹.۷ اینچی، ارائه‌ی این بروزرسانی را برای این دستگاه متوقف کرده است.
 
چند ماه پیش نیز که اپل نسخه‌ی ابتدایی iOS 9.3 را برای دستگاه‌های خود ارائه کرده بود، برخی کاربران دستگاه‌های قدیمی با فعال‌سازی این بروزرسانی مشکل داشتند که این شرکت در مدت کوتاهی نسخه‌ی اصلاح‌شده‌ای برای آنها ارائه کرد تا مشکل برطرف شود. به هر حال هنوز برای رفع مشکل کنونی کاربران آیپد پرو ۹.۷ اینچی راه حلی ارائه نشده اما تلاش اپل برای حل این مشکل جدی است.

منبع: زومیت