کد خبر 577761
تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۴

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی طی تذکر شفاهی در جلسه امروز مجلس، توصیه‌های به منتخبان مجلس دهم ارائه کرد.

به گزارش مشرق، احمد توکلی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز دوشنبه پارلمان طی تذکری شفاهی از تمامی ارکان مجلس قدردانی کرد.

وی اضافه کرد: از تمامی آنهایی که اسم نبردم قدردانی می‌کنم و دلیل اسم نبردن کمبود وقت بود.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در توصیه‌ای به منتخبان مجلس دهم گفت: معمولا در مجلس اینگونه بود که تهرانی‌ها بار مسائل ملی را بر دوش می‌کشیدند، ممکن است این رویکرد در مجلس آینده به سختی دنبال شود.

«دوستان و برادرانی که به عنوان نماینده تهران در مجلس بعدی آمدند رای ملت را دارند و قابل احترام هستند اما ممکن است تجربیات موجود در دوره بعدی جمع نباشد، راهش این است که دوستان با همت نگذارند مسائل ملی بر زمین بماند»

توکلی در توصیه‌ای به نمایندگان شهرستانی هم اظهار داشت: توصیه من به نمایندگانی که از شهرستان می‌آیند به عنوان برادر پیرشان این است که از اینکه تبدیل به کارپرداز حوزه انتخابی‌شان شوند، بپرهیزند؛ شما نماینده ملت ایران هستید حال از هر نقطه کشور انتخاب شوید.

وی در توصیه‌ای دیگر به وکلای ملت در مجلس دهم خاطرنشان کرد: اگر رای می‌دهید فرض کنید یک دوره فقط نماینده هستید، اگر شما این فرض را لحاظ کرده و بر خودتان مسلط شوید آنگاه آراتان تابع نظرات ملت خواهد بود.

وی ادامه داد: توصیه آخرم به برادران و خواهران اصلاح‌طلب این است که با تجربه‌ای که در گذشته کسب کردند و حالا که قدرت به آنها رسیده و طبیعتا قدرت در چرخش است، در خدمت مردم باشند. به حساسیت‌های مردم توجه کنید زیرا حساسیت‌های مردم موضوعات سیاسی و جناحی نیست؛ اگر به حوزه اقتصاد توجه بیشتری شود بیشترین توفیق را به دست خواهند آورد.
منبع: فارس