کد خبر 550984
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۶

رزمندگان ارتش و بسیج مردمی عراق در بازرسی و پاکسازی مقرهای گروه تروریستی تکفیری داعش در مناطق آزاد شده جنوب شهر موصل مرکز استان نینوی واقع در حاشیه شمال این کشور، تصاویری از صدام و همکاری گروههای وابسته به حزب منحله بعث کشف کردند.

گروه بین الملل مشرق- رزمندگان ارتش و بسیج مردمی عراق در بازرسی و پاکسازی مقرهای گروه تروریستی تکفیری داعش در مناطق آزاد شده جنوب شهر موصل مرکز استان نینوی واقع در حاشیه شمال این کشور، تصاویری از صدام و همکاری گروههای وابسته به حزب منحله بعث کشف کردند.


بنابر این گزارش، در عملیاتی دیگر، نظامیان عراقی یک انبار تسلیحات و مهمات سنگین داعش را که بطرز ماهرانه ای در زمینهای کشاورزی جنوب موصل پنهان شده بود را کشف و صبط کرده اند. انواع موشک های زمین به زمین مانند کاتیوشا، خمپاره انداز و مهمات تسلیحات سبک و سنکین بهمراه صدها کیلوگرم مواد منفجره نیز در این انبار سلاح کشف و ضبط شده است. عملیات ارتش عراق برای بازپس گیری شهر موصل و پاکسازی کامل استان نینوی این کشور از دو روز پیش با مشارکت 20 هزار نیروی نظامی از حشدالشعبی، ارتش ، پلیس فدرال آغاز شده و با پیشروی های گسترده ای همراه بوده است.