کد خبر 550601
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۶

انتشار ویدئوی نبرد تن به تن سرباز دلیر ارتش سوریه که به تنهایی با 10 تروریست تکفیری داعش و تا آخرین نفس مبارزه کرده و پس از به هلاکت رساندن تعدادی از آنها به شهادت می رسد، با واکنش گسترده کاربران فضای مجازی مواجه شده است.

گروه بین الملل مشرقانتشار ویدئوی نبرد تن به تن سرباز دلیر ارتش سوریه که به تنهایی با 10 تروریست تکفیری داعش و تا آخرین نفس مبارزه کرده و پس از به هلاکت رساندن تعدادی از آنها به شهادت می رسد، با واکنش گسترده کاربران فضای مجازی مواجه شده است.

{$sepehr_media_1447368_400_300}

بنابر این گزارش، در این ویدئو یکی از سربازان ارتش سوریه مستقر در یک پست ایست و بازرسی نظامی پس از آنکه به محاصره تروریستها در می آید، با رد درخواست تسلیم آن ها مبارزه جانانه ای با مهاجمین کرده و پس از به هلاکت رساندن تعدادی از آنها خود نیز در اثر پرتاب مکرر نارنجک دستی به شهادت می رسد. انتشار این ویدئو موجی از تحسین و ستایش کاربران فضای مجازی را برانگیخته است. گروه زیادی از آنها با بیان اینکه ارتش سوریه برخلاف تبلیغات رسانه های وابسته به تروریستها هرگز یک ارتش ترسو و شکست خورده نیست بلکه توانایی حمایت از کشور و مردمش را دارد به تمسخر ادعاهای مخالفان دولت سوریه مبنی بر ساقط کردن این کشور پرداختند.