کد خبر 536792
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۰

مجری صدا و سیما گفت: من سابقه بیماری قلبی نداشتم اما با توجه به اینکه جانباز شیمیایی هستم ریه ام دچار مشکل شده بود و به همین دلیل به مرکز بهداشت صدا و سیما رفتم که به من گفتند به بیمارستان مراجعه کن و بعد از رفتن به بیمارستان نوار قلبی گرفتند و گفتند سکته را رد کردی.

به گزارش مشرق، رضا حسین زاده گوینده اخبار سیما که دچار حمله قلبی شده بود درباره وضعیت جسمانی خود گفت: من سابقه بیماری قلبی نداشتم اما با توجه به اینکه جانباز شیمیایی هستم ریه ام دچار مشکل شده بود و به همین دلیل به مرکز بهداشت صدا و سیما رفتم که به من گفتند به بیمارستان مراجعه کن و بعد از رفتن به بیمارستان نوار قلبی گرفتند و گفتند سکته را رد کردی.

 
وی افزود: روز گذشته عمل جراحی داشتم و پزشکان به من گفتند تا یکی دو روز آینده از بیمارستان مرخص می‌شوی و توصیه کردند که از استرس دوری کنم.

این گوینده عنوان کرد: دلیل این حمله قلبی شیمیایی بودنم است که ریه ام را اذیت می کند و پزشکان به من گفتند عروق، قلبم را هم متورم کرده است.
 

حسین زاده خاطر نشان کرد: من وقتی 19 سالم بود به صدا و سیما آمدم، اما پیش از آن و در 17 سالگی با این که معاف بودم و تنها پسر خانواده بودم داوطلبانه به جبهه های جنگ رفتم که همین موضوع باعث شیمایی شدن من شد اما از این موضوع پشیمان نیستم و اگر باز هم فرصتی پیش بیاید  با این که الان 50 سالم است تا آخرین نفس  در خدمت نظام خواهم بود.

منبع: میزان